اخبار فناوری

تصویر زنده Xiaomi 13 Ultra ماژول دوربین + انواع حافظه و قیمت احتمالی این گوشی را نشان می دهد

در حالی که شایعات حاکی از آن است معرفی رسمی شیائومی 13 اولترا در ماه جاری برگزار می شود، به تازگی تصویر زنده این گوشی هوشمند در وب منتشر شده است ماژول دوربین دایره ای چهار لنز داستانی را بیان می کند. همچنین در گزارشی جداگانه انواع رم و حافظه داخلی این دستگاه به همراه قیمت احتمالی آن ها مشخص شده است.

تصویر زنده Xiaomi 13 Ultra

به تازگی تصویر زنده گوشی منتسب به Xiaomi 13 Ultra در شبکه اجتماعی منتشر شده است Weibo منتشر شده است. اگرچه عکس تار است، اما مشخص است که قاب پشتی شیائومی 13 اولترا از چرم ساخته شده است. ترکیب دوربین Xiaomi 13 Ultra نیز بسیار جالب است. سنسور دوربین 1 اینچی سونی IMX 989 همانند Xiaomi 12S Ultra و Xiaomi 13 Pro خواهد بود. با این حال، شیائومی 13 اولترا از فناوری دیافراگم متغیر نیز استفاده می کند. در حال حاضر مشخصات دوربین کامل مشخص نیست اما گفته می شود این گوشی هوشمند پیشرفته با چهار سنسور 50 مگاپیکسلی معرفی می شود. همچنین در تصویر منتشر شده کاملا مشخص است که یکی از لنزها از زوم پریسکوپ استفاده می کند.

یکی دیگر از نکات برجسته تصویر، دایره های بالای فلاش LED است. این حلقه‌ها را فقط می‌توان در نمونه اولیه گوشی یافت و نه در محصول نهایی. شایعاتی مبنی بر عرضه رسمی شیائومی سری 13 اولترا و پد 6 در 18 آوریل در چین وجود دارد.

تصویر زنده Xiaomi 13 Ultra

تصویر زنده Xiaomi 13 Ultra

AT گزارش دیگری هنوز از منبع Weibo مدل های مختلف 13 Ultra و قیمت آنها فاش شده است. اگرچه نام دستگاه به صراحت ذکر نشده است، اما کد کوتاه “M1” درج شده است که قبلاً به همان گوشی اختصاص داده شده بود.

طبق این گزارش، شیائومی 13 اولترا در سه پیکربندی 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت و 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت عرضه خواهد شد. به ترتیب 7499 یوان (1090 دلار). لازم به ذکر است که این قیمت ها رسمی نیستند.

جالب اینجاست که درز قبلی Digital Chat Station گفته بود که گوشی رده بالای Xiaomi 13 Ultra دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود. با این حال هنوز خبری از قیمت این مدل نیست. بر اساس اطلاعات جدید، به نظر می رسد که نسخه 16 گیگابایتی + 1 ترابایتی ممکن است 7999 یوان (1163 دلار) قیمت داشته باشد.

نظر شما در مورد تصویر زنده شیائومی 13 اولترا و قیمت این محصول چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا