اخبار فناوری

تصویر زنده از سری ROG Phone 7 ایسوس فاش شد

اوایل این هفته با ارسال دعوتنامه ای برای معرفی به ایسوس اشاره کردیم نسل بعدی تلفن بازی شما در 24 آوریل 1402 گزارش شده است.حالا چند روز مانده به رونمایی رسمی، تصویر زنده سری ROG Phone 7 ایسوس فاش شده است که نشان از طراحی مشابه این گوشی ها با نسل قبلی خود دارد.

تصویر زنده سری ۷ ایسوس ROG Phone

سوت زن اسنوپی تک او به تازگی تصاویر زنده ای از سری ROG Phone 7 را فاش کرده است.طبق تصاویر فاش شده، ROG Phone 7 آینده دارای طراحی مشابه مدل قبلی خود یعنی ROG Phone 6 خواهد بود. پنل پشتی این گوشی به رنگ سفید و برشی برای ماتریس است. نورپردازی در این قسمت تعبیه شده است. قسمت جلویی دستگاه نیز دارای لبه های کمی ضخیم است و دوربین سلفی در سمت راست قاب بالایی قرار گرفته است.

تصویر زنده سری ۷ ایسوس ROG Phone

تصویر زنده سری ۷ ایسوس ROG Phone

دو بلندگو در لبه قاب بالا و پایین وجود دارد و درگاه USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در دو طرف مقابل لبه پایینی قرار گرفته‌اند. در نهایت دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار گرفته اند.

انتظار می رود ASUS ROG Phone 7 آینده دارای صفحه نمایش بزرگ 6.78 اینچی E4 AMOLED با نرخ رفرش 165 هرتز و وضوح Full HD+ باشد. این گوشی احتمالا دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش خواهد بود. انتظار می رود این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2، رم LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 استفاده کند.

همچنین گفته شده که این گوشی با سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری ROG عرضه خواهد شد. مدل استاندارد دارای یک دوربین جلو 32 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک ماکرو 5 مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می رود ROG Phone 7 دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 65 واتی باشد.این دستگاه دارای شاسی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP54 و وزن آن کمتر از 240 گرم خواهد بود.

مدل پایه ROG Phone 7 حدود 580 دلار قیمت دارد و در 13 آوریل در بازارهای مختلف از جمله ایالات متحده، چین، تایوان و هند عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد تصویر زنده سری ROG Phone 7 ایسوس چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا