اخبار فناوری

تصویری از میزو 20 پرو، پرچمدار بیستمین سالگرد میزو به بیرون درز کرد.

برند چینی Meizu برای مدتی یکی از شناخته شده ترین نام های بازار بود که فروش بدی نداشت. هرچند مدتی است که خبری نیست. اخیراً تصویری از Meizu 20 Pro به بیرون درز کرده است و نگاهی اجمالی به پرچمدار بیستمین سالگرد میزو به ما می دهد.

میزو 20 پرو

میزو 20 پرو

میزو 20 پرو

نام تجاری میزو پرچمدار سری 20 در اواخر بهار 1402 عرضه می شود و ما در نهایت تصویری واقعی از آن داریم. میزو 20 پرو نشان می دهد. این تصویر قسمت پشتی دستگاه را نشان می دهد که دارای قاب پشتی خمیده و جزیره دوربین برجسته با حداقل سه ماژول دوربین قابل مشاهده است.

بالای جزیره دوربین دارای یک سنسور 1 اینچی 50 مگاپیکسلی سونی است که احتمالاً Sony IMX989 است. همان سنسوری که در Xiaomi 12S Ultra و Xiaomi 13 Pro استفاده شده است.

همچنین می‌توانیم یک نوار قاب مستطیلی مشکی در امتداد پایین جزیره دوربین ببینیم، اگرچه هیچ خبری در مورد آنچه در زیر آن پنهان شده وجود ندارد.

تنها اطلاعات قبلی برای سری Meizu 20 یک لیست Geekbench است که نشان می‌دهد Meizu 20 استاندارد از چیپست Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد. همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که چیپست مشابهی در نسخه Pro نیز وجود داشته باشد.

برند Meizu در 23 مارس 1401 بیست ساله می شود و سری 20 Meizu نیز با آن معرفی می شود.

نطر شما چی هست؟ آیا طراحی خاص این محصول را دوست دارید؟ منتظر رونمایی آن هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا