اخبار فناوری

تصاویر نمونه دوربین Vivo X90 Pro+ عملکرد عالی سنسور 1 اینچی آن را نشان می دهد

بر اساس اطلاعات فاش شده، این سریال انتظار می رود ویوو X90 این خانواده که به دلیل تمرکز بر دوربین و ارائه یکی از بهترین سیستم های عکاسی گوشی های هوشمند شناخته شده است، قصد دارد بار دیگر با مشخصات رده بالای خود رقبا را به چالش بکشد. بهترین مدل این سری یعنی + X90 Proاز نکات برجسته می توان به سنسور 1 اینچی Sony IMX989 برای لنز دوربین اصلی و تراشه سفارشی تازه معرفی شده اشاره کرد. ISP V2 مزایای. در حالی که منتظر عرضه رسمی Vivo X90 Pro+ هستیم، نمونه تصاویر دوربین این گوشی منتشر شده است که عملکرد عالی آن را در تمامی حالات نشان می دهد.

نمونه تصاویر دوربین Vivo X90 Pro+

طبق عکس های جدید افشاگر معروف جهان یخی، معرفی شد، گوشی هوشمند Vivo X90 Pro+ با سنسور دوربین 1 اینچی خود، یکی از بهترین دستگاه ها (اگر نه بهترین) برای عکاسی در روز و شب با جزئیات عالی، HDR بی نظیر و رنگ های زنده است. Vivo چندین نسل به همکاری خود با ZEISS ادامه داده است و ما اکنون شاهد اوج این همکاری هستیم. جایی که به گفته یکی از افشاگران توییتر، قرار است دوربینی به شکل گوشی هوشمند معرفی شود.

در ادامه نمونه تصاویر دوربین Vivo X90 Pro+ را مشاهده می کنیم:

نمونه تصاویر دوربین Vivo X90 Pro+

نمونه تصاویر دوربین Vivo X90 Pro+

نمونه تصاویر دوربین Vivo X90 Pro Plus

دوربین Vivo X90 Pro Plus

همانطور که در دو عکس آخر مشاهده می شود، این تصاویر قبل از جام جهانی در قطر ثبت شده است. این به این دلیل است که چند وقت پیش Vivo به آن اشاره کرد اسپانسر رسمی جام جهانی 2022 بر عهده گرفت، دور از انتظار نیست.

از مشخصات دوربین این گوشی می توان به سنسور 1 اینچی 50.3 مگاپیکسلی IMX989 با دیافراگم f/1.8 برای لنز اصلی، سنسور 48 مگاپیکسلی IMX589 با دیافراگم f/2.2 برای لنز فوق عریض، سنسور 50 مگاپیکسلی IMX758 اشاره کرد. با دیافراگم f/1.6 برای تله فوتو پرتره، و در نهایت، سنسور 64 مگاپیکسلی OV64B با دیافراگم f/3.5 برای لنز پریسکوپ با زوم اپتیکال 3.5 برابر زیر خط.

از دیگر مشخصات Vivo X90 Pro+ می توان به صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 144 هرتز، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، رم LPDDR5X، حافظه داخلی UFS 4.0 و باتری 4700 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

نظر شما در مورد نمونه تصاویر دوربین X90 Pro Plus چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا