اخبار فناوری

تصاویر زنده شیائومی 13 پرو پیش از رونمایی + ویدئو منتشر شد

فردا (اول تا 10 آذر) سری 13 شیائومی در چین معرفی می شود. نه چندان دور، اولین رندرهای شیائومی 13 پرو منتشر شده؛ اکنون تصاویر زنده از این گوشی به بیرون درز کرده است. این تصاویر نشان می دهد که ماژول دوربین شیائومی 13 پرو با نسل قبلی متفاوت بوده و کاملاً بازطراحی شده است.

تصاویر زنده شیائومی 13 پرو رندرها و شایعات گذشته را تایید می کند

تصاویر زنده شیائومی 13 پرو توسط افشاگر معروف یعنی آبیشک یاداو منتشر شده است. او همچنین ادعا می کند که این گوشی هوشمند در سه رنگ سبز، آبی و سفید عرضه خواهد شد. عکس های ارسال شده به وضوح پشت و جلوی شیائومی 13 پرو را نشان می دهد. به نظر می رسد که قاب پشتی آن شیشه ای است و ماژول دوربین طراحی مربعی دارد. سه لنز دوربین و نوشته لایکا در این ماژول خودنمایی می کنند.

تصویر زنده شیائومی 13 پرو

صفحه نمایش شیائومی 13 پرو دارای حاشیه های کوچکی در بالا و پایین است. دوربین این گوشی هوشمند در یک سوراخ پانچ شده در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است. تصاویر فاش شده پرچمدار بعدی تراشه شیائومی را تایید می کند اسنپدراگون 8 نسل 2 (با حداکثر فرکانس 3.19 گیگاهرتز) مجهز شده است. 8 گیگابایت حافظه رم + 5 گیگابایت رم مجازی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. همانطور که انتظار می رفت، سری Xiaomi 13 با اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 به دست کاربران خواهد رسید. در ویدیوی منتشر شده می توانید شیائومی 13 پرو را از زاویه جانبی مشاهده کنید. به نظر می رسد این گوشی هوشمند ماژول دوربین بسیار برجسته ای خواهد داشت. در ادامه به برخی از مشخصات لو رفته شیائومی 13 پرو خواهیم پرداخت.

ویدیو در حال آپلود است…

مشخصات احتمالی شیائومی 13 پرو

طبق اطلاعات فاش شده، شیائومی 13 پرو دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی E6 AMOLED با لبه های خمیده است. که وضوح 2K، نرخ تجدید 120 هرتز و فناوری کاهش نور PWM (با فرکانس 1920 هرتز) را به کاربر ارائه می دهد. این صفحه نمایش قادر خواهد بود حداکثر روشنایی 1900 نیت را تولید کند. مانند گیزموچینا وی تصریح می کند که قدرت پردازشی مورد نیاز این دستگاه توسط تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 تامین می شود.باتری 4820 میلی آمپر ساعتی با شارژر 120 واتی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. همچنین انتظار می رود شیائومی 13 پرو از شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ معکوس 10 واتی پشتیبانی کند.

تصویر زنده شیائومی 13 پرو

همانطور که گفته شد، سه لنز دوربین در پشت شیائومی 13 پرو دیده می شود. دوربین اصلی این گوشی هوشمند از سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX989 بهره می برد. شیائومی تصمیم گرفته است که از سنسور 50 مگاپیکسلی JN 1 سامسونگ برای دوربین فوق عریض استفاده کند. علاوه بر این، لنز تله فوتو از سنسور سامسونگ استفاده خواهد کرد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به فرستنده مادون قرمز و گواهی IP68 اشاره کرد. وزن این دستگاه 229 گرم (پشت چرمی 210 گرم) و ضخامت آن 8.38 میلی متر (پشت چرمی 8.7 میلی متر) خواهد بود.

رندر شیائومی 13 پرو را کشف کنید: طراحی مشابه نسل قبلی اما با ماژول دوربین بزرگتر

بر اساس تصاویر و اطلاعات فاش شده، نظر شما در مورد شیائومی 13 پرو چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا