اخبار فناوری

تصاویر زنده از Redmi Note 12 4G با مشخصات این گوشی فاش شده است

از شایعات مشخص شده است که Redmi در حال توسعه است نوت 12 نسخه 4G شرق این گوشی هوشمند اخیرا در بنچمارک Geekbench دیده شده و مشخصات آن به بیرون درز کرده است. امروز تصاویر زنده از Redmi Note 12 4G فاش شده است. در تصاویر منتشر شده جزئیات طراحی این گوشی هوشمند را مشاهده می کنید.

تصاویر زنده Redmi Note 12 4G جزئیات طراحی این گوشی را فاش کرد

بر اساس تصاویر زنده لو رفته از Redmi Note 12 4G، می دانیم که این گوشی هوشمند با نام «Redmi Note 12» به دست کاربران می رسد. در واقع پسوند 4G جایی در نام این گوشی ندارد. به نظر می رسد این دستگاه بسیار شبیه به همتای 5G خود خواهد بود. اما تفاوت های مهمی نیز وجود دارد. به عنوان مثال، با وجود طراحی مشابه ماژول دوربین، فلاش LED این گوشی هوشمند در موقعیت متفاوتی نسبت به نسخه 5G قرار گرفته است.

Redmi Note 12 Forge Live Image

قاب پشتی Redmi Note 12 4G دارای طراحی تخت بوده و سه لنز دوربین در پشت این دستگاه قابل مشاهده است. همانند نسخه 5G، دوربین سلفی این دستگاه نیز در داخل یک سوراخ پانچ قرار خواهد گرفت. رندرهای قبلی نشان می‌دهند که دستگاه از سه طرف حاشیه‌های باریکی خواهد داشت، اما قاب پایینی ضخامت «متوسط» خواهد داشت.

تصاویر زنده از Redmi Note 12 4G تأیید می کند که این دستگاه دارای صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی با محافظ Corning Gorilla Glass است. این گوشی هوشمند قدرت پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون تامین خواهد کرد. متاسفانه در تصاویر ارسال شده اشاره ای به مدل چیپست این گوشی نشده است.

Redmi Note 12 Forge Live Image

مانند بسیاری از گوشی های ارزان قیمت اندروید، شیائومی ردمی نوت 12 4G دارای باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است. این دستگاه از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.تصویر زنده گوشی تایید می کند که Redmi Note 12 4G دارای دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی با هوش مصنوعی است.

مشخصات Redmi Note 12 4G چیست؟

شایعات گذشته نشان می دهد که تراشه در این دستگاه اسنپدراگون 680 خواهد بود. صفحه نمایش این اسمارت فون دارای سایز 6.67 اینچ است و وضوح FullHD+ و نرخ رفرش 120 هرتز را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

پنل این صفحه نمایش از نوع OLED است. همانطور که گفته شد این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 33 واتی خواهد بود و سه لنز دوربین در پشت Redmi Note 12 4G قرار می گیرد. رزولوشن دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسل است. دوربین ماکرو و سلفی این گوشی هوشمند به ترتیب دارای رزولوشن 2 و 13 مگاپیکسل خواهند بود.

Redmi Note 12 تقلبی است

مانند گیزموچینا مشخص می کند که این گوشی دارای حسگر اثر انگشت (جاسازی شده بر روی دکمه پاور)، NFC، بلوتوث 5، گواهی IP 53 است و از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی خواهد کرد. خوشبختانه Redmi Note 12 4G در بخش نرم افزار به روز است و به طور پیش فرض مجهز به اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 است. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه می تواند قیمت معادل 279 یورو است (برای نسخه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی).

آیا مدل 4G ردمی نوت 12 با اسنپدراگون 685 و اندروید 13 عرضه خواهد شد؟

نظر شما در مورد نسخه 4G شیائومی ردمی نوت 12 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا