اخبار فناوری

تصاویر زنده از گوشی تاشو سامسونگ W23 قبل از رونمایی فاش شده است

امروز ساعت 7 بعد از ظهر از سامسونگ گوشی تاشو W23 در چین رونمایی خواهد شد. به خاطر اینکه W22 5G که سال گذشته معرفی شد؛ ما انتظار داریم که نسل بعدی این گوشی هوشمند در واقع یک نسخه گران قیمت و سفارشی از آن باشد گلکسی زد فولد 4 همراه با این دستگاه از W23 Flip نیز رونمایی خواهد شد که طبیعتا نسخه گران تری است. گلکسی زد فلیپ 4 شرق. با مایفون مگ برای بررسی تصاویر زنده لو رفته از سامسونگ W23 با ما همراه باشید.

تصاویر زنده W23 سامسونگ نشان می دهد که اصل طراحی Z Fold 4 دست نخورده باقی مانده است

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که طراحی اصلی Galaxy Z Fold 4 دست نخورده باقی مانده است. رنگ بندی نیز مانند W22 سال گذشته خواهد بود. پشت این دستگاه خاکستری و براق است. کتیبه «قلب به دنیا» در نیمه پایینی قاب پشتی این گوشی هوشمند تاشو خودنمایی می کند. لولا و فریم سامسونگ W23 نیز روکش طلا شده است.

سامسونگ W23

مشابه گوشی های سری W سال گذشته، W23 و W23 Flip برای جمع آوری پول برای امور خیریه فروخته خواهند شد. سال گذشته، سامسونگ W22 5G با قیمت 16999 یوان (2372 دلار) عرضه شد. از نظر مشخصات، هیچ تغییری در دستگاه ها نسبت به گلکسی زد فولد 4 و فلیپ 4 انتظار نمی رود. بنابراین، احتمالاً نسل اول چیپست اسنپدراگون 8 پلاس را خواهیم داشت که قدرت پردازش مورد نیاز W23 و W23 Flip را تامین می کند. گفته می شود سامسونگ W23 Flip دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است. برادر بزرگتر این دستگاه از صفحه نمایش 7.6 اینچی استفاده خواهد کرد.

سامسونگ W23

با توجه به تصاویر زنده فاش شده، سه لنز دوربین در پشت سامسونگ W23 دیده می شود. سایت اینترنتی گیزموچینا در جدیدترین گزارش خود اشاره کرده است که دوربین اصلی دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی است و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض در کنار آن قرار خواهد گرفت. آرایه دوربین پشتی W23 با یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال سه برابر) تکمیل شده است. مانند Z Fold 4 شاهد استفاده از 2 دوربین سلفی خواهیم بود. دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی زیر صفحه نمایش و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در سوراخ پانچ قرار می گیرد. دو دوربین در پشت سامسونگ W23 Flip وجود خواهد داشت. دوربین اصلی 12 مگاپیکسل رزولوشن دارد و دوربین دوم 12 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های فوق عریض استفاده می شود.

سامسونگ گلکسی W22 5G با قیمت 2630 دلار عرضه شد!

نطر شما چی هست؟ آیا این نسخه پریمیوم Galaxy Z Fold 4 برای شما جذابیت دارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا