اخبار فناوری

تصاویر تبلیغاتی Galaxy S21 FE سبک طراحی، رنگ بندی و مشخصات آن را فاش کرد

به نظر می رسد تا زمان رونمایی رسمی از گوشی مقاوم سامسونگ، هر هفته انتظار می رود اطلاعات جدیدی در مورد Galaxy S21 FE و این هفته با فاش شدن تصاویر تبلیغاتی این گوشی، پذیرای جزیی ترین ها هستیم. انتشار CoinBRS او اخیراً موفق به دریافت اسلایدهای رسمی بازاریابی و همچنین مهمترین مشخصات داخلی این دستگاه شده است.

تصاویر تبلیغاتی Galaxy S21 FE

در حالی که در نگاه اول همه چیز تقریباً شبیه یک گلکسی S21 معمولی به نظر می رسد، فقدان لنز تله فوتو کمی تعجب آور است. با توجه به فروش قابل قبول گلکسی اس 21 در بازار رده بالای اندروید، از دست دادن لنز تله فوتو می تواند برای خریداران احتمالی مشکل ایجاد کند.

بر اساس اطلاعات فاش شده، سامسونگ سنسور دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی گلکسی اس 21 FE را با سنسور 64 مگاپیکسلی جایگزین کرده و لنز اختصاصی تله فوتو را نیز حذف کرده است. در مقابل، گلکسی اس 21 دارای سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم هیبریدی 3 برابری است. دوربین های دیگری که در پشت گلکسی S21 FE می بینید ظاهرا یک دوربین ماوراء بنفش و همچنین یک سنسور عمق هستند.

تصاویر تبلیغاتی Galaxy S21 FE

تصاویر تبلیغاتی Galaxy S21 FE

جالب است که سامسونگ لنز تله فوتو را حذف کرد، اما برگه مشخصات گوشی می‌تواند به توضیح علت آن کمک کند. افشاگری می گوید که گلکسی اس 21 FE با همان تراشه اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 مانند سایر مدل های گلکسی اس 21 عرضه خواهد شد. با کمال تعجب، به نظر می رسد که سامسونگ نسخه ای با حداکثر 12 گیگابایت رم ارائه خواهد کرد که 50 درصد افزایش نسبت به گلکسی اس 21 پایه دارد.

تصاویر تبلیغاتی Galaxy S21 FE

تصاویر تبلیغاتی Galaxy S21 FE

علاوه بر این، صفحه نمایش 6.4 اینچی آن 0.2 اینچ بزرگتر از گلکسی اس 21 معمولی است و همچنان با نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه می شود. همچنین باتری نسبت به گلکسی S21 500 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. ظرفیت کلی آن 4500 میلی آمپر ساعت است. از نظر شارژر اما حداقل نسبت به گلکسی اس 20 FE شاهد بهبودی نخواهیم بود و این دستگاه با شارژ 15 واتی مشابه گلکسی زد فلیپ 3 عرضه خواهد شد.

همانطور که در رونمایی های قبلی دیدیم، به نظر می رسد Galaxy S21 FE شامل رنگ های سفید، مشکی، زیتونی و اسطوخودوس باشد. علاوه بر این، تمامی نسخه های گلکسی اس 21 FE، مانند گلکسی اس 21 معمولی، دارای پشتی پلاستیکی خواهند بود.

نظر شما در مورد طراحی و مشخصات گلکسی اس 21 FE در تصاویر تبلیغاتی این گوشی چیست؟ به نظر شما تاخیر در معرفی این دستگاه تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا