اخبار فناوری

تبلت و گوشی مقاوم جدید سامسونگ در 13 جولای 1401 معرفی می شود

چند روز پیش بود که برگشت قاب Galaxy X6 Pro همدیگر را دیدیم. سامسونگ به طور مداوم اما به آرامی خط تولید محصولات مقاوم خود را به روز می کند. سری XCover و Active محصولات مقاوم سامسونگ هستند. به تازگی رسما تایید شده است که تبلت و گوشی جدید سامسونگ در تاریخ 13 جولای 1401 معرفی خواهد شد که نام این محصولات Galaxy Tab Active 4 Pro و Galaxy X Cover 6 Pro می باشد.

تبلت و گوشی مقاوم جدید سامسونگ

سامسونگ به طور رسمی تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی ایکس کاور 6 پرو را که مدتی است شایعه شده بود، اعلام کرد. این دستگاه در 22 ژوئیه 1401 و در سال 1401 به دنیا آمد یک رویداد آنلاین نیاز به دعوت نامه داردعرضه خواهد شد و تبلت مقاوم Galaxy Tab Active4 Pro به آن ملحق خواهد شد.

گوشی ها و تبلت های مقاوم جدید سامسونگ

گوشی ها و تبلت های مقاوم جدید سامسونگ

Galaxy XCover6 Pro این اولین گوشی هوشمند گلکسی مقاوم در مدت زمان طولانی خواهد بود باتری قابل جابجایی همچنین ارائه می دهد. بر اساس رندرهای فاش شده، Galaxy XCover6 Pro دارای طراحی معمولی سری XCover با قاب پلاستیکی سخت است. همانطور که انتظار دارید، این گوشی دارای گواهی IP68 است.

شنیده ایم که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی با بریدگی ضد افت، تراشه اسنپدراگون 778G با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین دوم است. همچنین منابع آگاه به ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرده اند.

ما در حال حاضر چیز زیادی در مورد این تبلت نمی دانیم، اما تیزرها بدنه محکم و پشتیبانی از قلم فعال را نشان می دهند. طبیعتاً انتظار نداریم که تبلت دارای باتری قابل تعویض باشد.

باتری مقاوم سامسونگ با باتری قابل تعویض را بررسی کنید: Galaxy XCover 6 Pro 5G

نطر شما چی هست؟ آیا به این محصولات پایدار سامسونگ جدید علاقه مند هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا