اخبار فناوری

تبلت های شیائومی پد 6 و پد 6 پرو با نمایشگر و تراشه اولد اسنپدراگون 8 نسل 1 دیده شده است.

بازار تبلت یکی از حساس ترین و خاص ترین بازارهای کالا در جهان است. شیائومی نیز یکی از تولیدکنندگان تبلت محسوب می شود، هرچند مدتی است که تبلت خاصی را عرضه نکرده است. به نظر می رسد پس از Mi Pad 5، تبلت های شیائومی Pad 6 و Pad 6 Pro با صفحه نمایش اولد و تراشه Snapdragon 8 نسل 1 دیده شده است. با مایفون مگ با

تبلت های شیائومی پد 6 و پد 6 پرو با صفحه نمایش قدیمی تر و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهند شد.

شرکت چینی شیائومی جایگاه ثابتی در بازار تبلت ها نداشت. پس از اینکه شیائومی Mi Pad 4 را در سال 2018 روانه بازار کرد، این شرکت تنها تبلت دیگری را در سال 2021 عرضه کرد که با 3 سال تاخیر انجام شد. با این حال، در آگوست سال گذشته، این شرکت شیائومی Mi Pad 5 را روانه بازار کرد و جانشین آن را در سال آینده عرضه خواهد کرد. قبل از معرفی شیائومی می پد 5، شیائومی روی تبلت های میان رده تمرکز داشت.

با این حال، با سری Mi Pad 5، این شرکت ویژگی های برجسته ای را اضافه کرده است. اکنون به نظر می رسد که یک تبلت سطح پایه نیز در سری شیائومی پد 6 وجود خواهد داشت. در ماه می، این تبلت در پایگاه داده گواهینامه CEE ظاهر شد. همچنین گزارش ها حاکی از آن است که این سری از تبلت ها دارای چهار مدل خواهند بود. شماره مدل L81، L81A، L82 و L83 است که احتمالاً باید با شیائومی پد 6، پد 6 پرو و ​​پد 6 پرو 5G در کنار تبلت ردمی مطابقت داشته باشد.

تبلت های شیائومی پد 6 و پد 6 پرو

تبلت شیائومی 6
طبق برخی گزارش ها، شیائومی پد 6 در سال جاری عرضه نخواهد شد. آخرین گزارش از این تبلت که در گزارش های شیائومی منتشر شده است، نشان می دهد که شیائومی پد 6 و پد 6 پرو چند روز پیش در پایگاه داده شیائومی ظاهر شدند. در این میان نام رمز Xiaomi Pad 6 pipa و مدل آن M82 خواهد بود. این گزارش همچنین نشان می دهد که این دستگاه با تراشه اسنپدراگون 870 عرضه خواهد شد.این چیپست همچنین از نظر بهره وری انرژی یک تراشه عالی است و به احتمال زیاد عمر باتری این تبلت جدید بهبود خواهد یافت.

شیائومی پد 6 پرو
همانطور که انتظار می رفت، شیائومی پد 6 پرو با ارتقاهای بیشتری نسبت به مدل استاندارد عرضه می شود. پد 6 پرو با نام رمز Liuqin و مدل M81 عرضه می شود. این تبلت جدید مجهز به تراشه پرچمدار نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس است که در تبلت قبلی شیائومی پد 5 پرو نیز استفاده شده بود. علاوه بر این، پد 6 پرو از صفحه نمایش LCD استفاده نمی کند، اما از یک پنل AMOLED 120 هرتزی با رزولوشن 1880 در 2880 استفاده می کند.

شیائومی پد 6 ممکن است صفحه نمایش 144 هرتزی و شارژر 120 واتی داشته باشد.

در این دستگاه دو دوربین در پشت، دوربین اصلی، دوربین تشخیص عمق برای پرتره و دوربین سلفی تعبیه شده است. در حال حاضر جزئیات خاصی در مورد دوربین های این دستگاه به خصوص دوربین سلفی آن وجود ندارد. شیائومی پد 6 پرو با سیستم چهار بلندگو عرضه خواهد شد. همچنین از قلم و صفحه کلید خارجی پشتیبانی می کند و عملکرد NFC را ارائه می دهد. گزارش شده است که این تبلت تنها در چین عرضه خواهد شد.

مطابق با GizChinaبا تغییر تاریخ عرضه این تبلت، گزارش ها حاکی از آن است که این دستگاه همچنان در حال توسعه است. بنابراین تاریخ عرضه آن احتمالا سال 2023 خواهد بود البته لازم به ذکر است که هیچ گزارش رسمی از سوی شیائومی در رابطه با این تبلت وجود ندارد. تنها چیزی که در حال حاضر داریم شایعات و حدس و گمان است.

تبلت های شیائومی پد 6 و پد 6 پرو

تبلت شیائومی پد 6 پرو احتمالاً دارای گزینه های پرچمدار نیز خواهد بود
اگر تبلت Pad 6 Pro از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده کند، عملکرد بسیار بالایی خواهد داشت. با این حال، قیمت این دستگاه مطمئنا ارزان نخواهد بود. با این حال، گزینه های دیگری برای تراشه های مقرون به صرفه تر وجود دارد. به احتمال زیاد، این شرکت یک مدل گران قیمت و همچنین یک مدل مقرون به صرفه خواهد داشت. این به کاربران گزینه های بیشتری برای خرید می دهد.

چهار تبلت سری Pad 6 شیائومی از سایز 10.4 تا 14 اینچ وجود خواهد داشت

علاوه بر پردازنده، سری Pad 6 احتمالاً با شارژ سریع سیمی 120 واتی عرضه خواهد شد.حداقل مدل Pro با این ویژگی عرضه خواهد شد. در حال حاضر، سری پد 5 شیائومی دارای حداکثر قدرت شارژ 67 وات است و 120 وات طبیعتا برای تبلت های 8000 میلی آمپر ساعتی راحت تر است. در مورد سایر جنبه ها، کاربران همچنین می توانند انتظار صفحه نمایش LTPO 144 هرتزی، کیفیت صدای قوی تر و نسخه جدید MIUI برای Pad UI را داشته باشند. گزارش قبلی در مورد شیائومی پد 6 ادعا می کرد که این تبلت بر روی دوربین ها فوکوس خواهد کرد.

تبلت های شیائومی پد 6 و پد 6 پرو

با این حال، ما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه این دستگاه چه ارتقای خاصی را به همراه خواهد داشت، نداریم. با این حال، این سازنده چینی دوربین بسیار قدرتمند و قابلیت های بسیار بالاتری را به ارمغان خواهد آورد. با این حال، شیائومی تاکنون به طور رسمی جزئیاتی در مورد تبلت جدید خود اعلام نکرده است. از زمان عرضه Mi Pad 5 شیائومی در آگوست سال گذشته، گزارش هایی از عرضه آن در ماه آگوست امسال منتشر شده است. با این حال، این اتفاق نیفتاد و در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای راه اندازی آن در سال آینده هستیم.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا