اخبار فناوری

تبلت آنر Pad V8 با تراشه مدیاتک ۸۰۲۰ معرفی شد

دسامبر ۲۰۲۲ بود که Honor Pad V8 Pro معرفی شد. این تبلت از تراشه دیمنسیتی ۸۱۰۰ برخوردار بود. هم اکنون آنر از تبلت Pad V8 رونمایی کرده است. این دستگاه جدید آنر، اولین تبلتی است که نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۲۰ تأمین می‌کند. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این تبلت بیندازیم.

آنر Pad V8 اولین تبلت مجهز به تراشه دیمنسیتی ۸۰۲۰ است 

آنر پد V8 دارای یک صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD با وضوح 2.5K است. نمایشگر این تبلت رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همان طور که اشاره شد، این محصول از تراشه دیمنسیتی ۸۰۲۰ برخوردار است. در حقیقت Honor Pad V8 اولین تبلتی است که به این تراشه مجهز شده است. جدیدترین تبلت آنر دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی آن، رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم (که از نوع تشخیص عمق است) رزولوشن ۲ مگاپیکسلی دارد. چهار اسپیکر برای این تبلت در نظر گرفته شده است.

Honor Pad V8

آنر Pad V8 به باتری بسیار پرظرفیت ۷,۲۵۰ مجهز است. این باتری به وسیله آداپتور ۲۲.۵ واتی شارژ می‌شود. این تبلت فقط از اتصال Wi-Fi و بلوتوث پشتیبانی می کند. Pad V8 ضخامت کمی داشته و سبک وزن است. این دستگاه ضخامت ۷.۳۵ میلی متر و وزن ۴۸۵ گرمی دارد. در حالی که Pad V8 یک تبلت جدید به همراه یک تراشه جدید است، اما سایر مشخصات آن مشابه آنر پد V7 پرو است، که در آگوست ۲۰۲۱ رونمایی شده بود.

تبلت آنر Pad V8 Pro با تراشه Dimensity 8100 و نمایشگر 144 هرتزی معرفی شد

 

تبلت Honor V8 چه قیمتی دارد؟

همان طور که Gizmochina اشاره می کند، آنر Pad V8 در دو نسخه وارد بازار چین شده است. مدل پایه با ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۱۷۹۹ یوان (۲۶۰ دلار) قیمت دارد. نسخه گران قیمت تر با ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۱۸۹۹ یوان (۲۷۵ دلار) قیمت دارد.

نظر شما درباره Honor Pad V8 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/28/%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA-%D8%A2%D9%86%D8%B1-pad-v8-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DA%A9-%DB%B8%DB%B0%DB%B2%DB%B0-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا