اخبار فناوری

تایید رسمی شیائومی: سری 13s شیائومی تولید نخواهد شد

شیائومی در عرضه سری S پرچمداران خود بسیار نامنظم است. مثلاً تقریباً 2 سال پیش شیائومی 10s رونمایی شد. در ابتدای تابستان امسال نیز شیائومی 12s اما به عنوان مثال خانواده شیائومی 11 بدون سری S منتشر شد. به نظر می رسد این موضوع برای شیائومی 13 نیز صادق باشد. با تایید رسمی شیائومی، مشخص شده است که این سری شیائومی 13s تولید نخواهد شد.

Xiaomi 13s تولید نشده است

شیائومی آماده است نسخه جهانی شیائومی 13 قرار است در رویداد MWC 2023 در بارسلون ارائه شود. البته زمان زیادی از عرضه رسمی سری 13 شیائومی در بازار چین می گذرد و کاربران این بازار منتظر عرضه سری S آن هستند.

در همین حال، یکی از مقامات شرکت تایید کرده است که هیچ برنامه ای برای عرضه سری Xiaomi 13S ندارد. به این ترتیب، پرچمدار بعدی شیائومی باید سری 14 شیائومی باشد.

مدیر عامل شیائومی آقای لی جون اخیراً در Weibo گفت که این برند قصد ندارد مدل ارتقا یافته شیائومی 13 را عرضه کند. این بدان معنی است که شیائومی 13S عرضه نخواهد شد.

برندها معمولاً به ارائه به‌روزرسانی‌های بین نسلی روی می‌آورند تا با طوفان پیشرفت‌های فناوری همگام شوند. این استراتژی هم در پرچمداران و هم در رده های متوسط ​​یافت می شود.

به گفته Lei Jun، با این حال، Xiaomi 13 قبلاً بازخورد مثبتی دریافت کرده است و این شرکت معتقد است هنوز در بازار جذاب است. شیائومی به جای معرفی یک ارتقاء بین نسلی، بر توسعه نسل بعدی محصولات موبایل پرچمدار تمرکز خواهد کرد.

البته مدتی است که منتظر انتشار آن هستیم شیائومی 13 اولترا هستند. محصولی که باید بهترین های شیائومی را در قالب یک دستگاه عرضه کند. هنوز مشخص نیست این دستگاه چه زمانی عرضه خواهد شد.

شیائومی 13 اولترا در واقعیت دیده شد

نطر شما چی هست؟ آیا به نظر شما ارتقای نسلی پرچمداران ضروری است یا مثلاً عرضه شش ماهه پرچمداران مختلف کافی است؟ به طوری که به عنوان مثال ابتدا مدل پایه و پرو (یا پلاس) معرفی می شود و مدل اولترا نیز حدود 6 ماه بعد وارد بازار می شود.

در حال حاضر سامسونگ با عرضه سری S و Z با اختلاف زمانی حدود 6 ماه همواره سعی می کند یک پرچمدار به روز داشته باشد. پیش از این، این استراتژی با سری S و Note انجام می شد.

شیائومی 12 اس اولترا کانسپت با امکان اتصال لنزهای حرفه ای لایکا رونمایی شد: 2 سنسور 1 اینچی داخل موبایل

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا