اخبار فناوری

تاریخ معرفی هدفون Nothing Ear (2) مشخص شد: 2 آوریل 1402

برند نسبتاً تازه تاسیس Nothing پس از معرفی اولین محصول خود یعنی هدفون (1) و استقبال خوب از آن به ویژه در بین نسل جوان، اکنون تاریخ معرفی نسل دوم هدفون های خود را با نامی پیشرفته اعلام کرده است. گوش هیچی (2) تایید شده برای 2 آوریل 1402. لازم به یادآوری است که قبل از این و در ماه اکتبر شاهد انتشار بود. رندر این هدفون از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسل قبلی خود نداشت و همچنان از همان طراحی شفاف استفاده می کند.

تاریخ معرفی هدفون Nothing Ear (2)

در حالی که منتظر اطلاعات بیشتر در مورد جانشین Nothing Phone (1) هستیم، این استارت آپ مستقر در لندن اخیراً تأیید کرد که نسل دوم هدفون (2) به طور رسمی در 22 مارس در یک رویداد پخش زنده مستقیم رونمایی خواهد شد.

در حال حاضر، هیچ اطلاعات دیگری به جز تصویر مرموز یک سوسک کرگدن و چیزی که به نظر می رسد یک قاب شفاف برای هدفون است، به اشتراک گذاشته نشده است. با این حال، رندرهای لو رفته از این محصول نشان می دهد که طرح مانند گوش (1) باقی می ماند، اما با برخی تغییرات جزئی برای تکمیل گوش هیچ (2).

در حالی که Nothing Ear (1) نسبت به قیمتش یک پوشیدنی مناسب بود، طراحی تمیز و ANC کمک زیادی به فروش آن کرد. علاوه بر این، این شرکت در پایان سال 2022 و با معرفی گوش هیچی (چوب) وی با قیمت 99 دلار قیمت گوش مدل (1) را با همین قیمت به 149 دلار رساند و در توجیه خود نیز افزایش هزینه ها را موجب افزایش قیمت این محصول دانست. در حال حاضر، مشخص نیست که Ear (2) با چه قیمتی در اواخر این ماه در دسترس خواهد بود.

معرفی هدفون Nothing Ear (2)

معرفی هدفون Nothing Ear (2)

افشای قبلی نشان می دهد که چیزی در مورد a بلندگو همچنین کار می کند اما تیزر گوش (2) اشاره ای به این محصول ندارد.

در مورد مشخصات، SmartPrix و Steve Hemmerstoffer قبلاً ادعا کرده اند که Nothing Ear (2) ویژگی های آشنا مانند حذف نویز فعال و حالت شفاف را ارائه می دهد. اما این دستگاه مجهز به قابلیت اتصال چند نقطه ای برای اتصال همزمان به چندین دستگاه نیز می باشد.

نظر شما در مورد نسل دوم AirPods Nutting چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا