اخبار فناوری

تاریخ عرضه سری Vivo X90 به همراه ویترین طراحی آنها در ویدیوهای تبلیغاتی فاش شد

شرکت ویوو جزئیات دوربین سری X90 این کار در چند هفته گذشته و اخیرا نیز انجام شده است تراشه V2 معرفی شد که برای اولین بار در سری X90 استفاده خواهد شد. امروز، یک ویدیوی تبلیغاتی منتشر شده به ما می گوید که خانواده Vivo X90 در تاریخ 22 نوامبر ساعت 19:00 به وقت محلی در چین عرضه می شود. این ویدئو طراحی کلی این گوشی ها را در رنگ های مشکی و قرمز به نمایش می گذارد که ماژول دوربین فوق العاده بزرگ مدل Pro Plus را به همراه سنسور دوربین 1 اینچی آن نشان می دهد.

تاریخ معرفی سری Vivo X90

ویدیو منتشر شده جدید شامل گوشی هم می شود + vivo X90 Pro همچنین قبلاً در یک عکس لو رفته بود، اما اکنون این گوشی را در یک تیزر رسمی چرمی قرمز رنگ می بینیم. در حالی که ویدئوی تبلیغاتی مدل استاندارد این سری را در رنگ مشکی نشان می دهد. در ادامه می توانید کلیپ را مشاهده کنید.

یکی دیگر از ویدیوهای فاش شده نشان می دهد که سری X90 از 14 نوامبر در چین برای پیش خرید آماده می شود. این تیزر همچنین به ما می گوید که ویوو از هدفون TWS 3 خود و همچنین مدل جدید گوشی هوشمند خود در تاریخ 1 دسامبر رونمایی خواهد کرد.

انتظار می رود سری X90 در زمان عرضه شامل سه مدل استاندارد، Pro و Pro Plus باشد. X90 Pro+ اخیرا در Geekbench با اندروید 13، 12 گیگابایت رم و چیپست معرفی نشده نسل دوم اسنپدراگون 8G مشاهده شد. منتظر مدل استاندارد با تراشه باشید سایز 9200 خوب، در حالی که نسخه Pro ممکن است همان چیزی باشد که ویوو قصد داشت به عنوان X80 Pro+ در ماه سپتامبر عرضه کند، در نهایت لغو شد.

تاریخ معرفی سری Vivo X90

تاریخ معرفی سری Vivo X90

یکی از بزرگترین ویژگی های سری X90 سنسور لنز اصلی 1 اینچی آن خواهد بود. این گوشی همچنین دارای یک دوربین چهارگانه در پشت با فلاش LED در گوشه بالا سمت راست و مارک Zeiss درست بالای نوار مشکی با نوشته «Xtreme Imagination» روی آن است.

دوربین اصلی با یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین تله فوتو پرتره ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B همراه خواهد بود. این گوشی همچنین دارای ISP V2 Vivo است که گفته می شود عملکرد دوربین را در حالت نور کم و پرتره بهبود می بخشد.

شایعه شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح QHD+ و نرخ رفرش 120 هرتز در جلو است.

نظر شما در مورد سری Vivo X90 و جزئیات طراحی و دوربین این گوشی ها چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا