اخبار فناوری

تاریخ رونمایی Oppo Reno 9 3 دسامبر 1401 اعلام شد

سه روز پیش بود که طراحی Oppo Reno 9 Pro،رنو 9 و Reno 9 Pro+ فاش شده است. امروز تاریخ عرضه Oppo Reno 9 3 آذر 1401 اعلام شد. گوشی های جدید Oppo در این خانواده می توانند میان رده و بالاتر باشند.

اوپو رینو 9

سریال مورد انتظار اوپو رینو 9 به زودی وارد بازار خواهد شد. دعوتنامه فاش شده نشان می دهد که این شرکت تاریخی را برای عرضه در چین تعیین کرده است. این رویداد در تاریخ 3 دسامبر 1401 برگزار خواهد شد، اگرچه این تاریخ هنوز به طور رسمی تأیید نشده است و پوستر اصلی عکس را از نمایه ویبو حذف کرده است.

رنو 9

رنو 9

تلفن(های) رنو سری 9 از نظر بصری شبیه به Reno 8 هستند و جزیره دوربین تا دو طرف بدنه کشیده شده است. اما این بار فقط نسخه پرو پلاس باید برآمدگی دوربین این مدل را داشته باشد. مدل های Basic و Pro فقط در قسمت جزیره دوربین رنگ یا بافت متفاوتی خواهند داشت.

Oppo Reno 9 Pro و Reno 9 Pro Plus با نوشته ای در پشت نشان داده شده که وجود یک NPU اختصاصی را نشان می دهد HusbandSilicon X که در سری قبل هم وجود داشت. نسخه Pro دارای تراشه همه کاره Dimensity 8100 است، در حالی که مدل Pro Plus دارای تراشه همه کاره است. اسنپدراگون 8 نسل 1 تهیه خواهد شد.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر سری 9 رنو هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا