اخبار فناوری

تاریخ رونمایی از سری آنر 60 به طور رسمی اعلام شد: 25 دسامبر 1984

آنر به زودی از نسل جدید گوشی های پریمیوم خود رونمایی خواهد کرد. گفته می شود این گوشی ها در زمینه های مختلف از جمله دوربین پیشرفت های زیادی دارند. طبق آخرین اعلامیه منتشر شده توسط آنر، تاریخ انتشار سری آنر 60 به طور رسمی اعلام شد. اما این سریال دقیقا چه زمانی و چگونه رونمایی می شود؟

تاریخ عرضه رسمی سری Honor 60

چند روز پیش به شما اعلام کردیم که تاریخ رونمایی از سری آنر 60 اعلام شده است.اما در واقع تاریخ انتشار اعلامیه جدید آنر برای رونمایی از سری آنر 60 است.بالاخره روزی فرا رسیده است و امروز تاریخ رونمایی رسمی است آنر سری 60 مشخص شده است.

تاریخ احتمالی رونمایی از سری آنر 60 اعلام شد: 25 دسامبر 1984

بر اساس گزارش ها EqualLeaksاکانت های رسمی آنر در شبکه های مجازی چینی پوستر جدیدی از سری آنر 60 منتشر کردند که بر اساس این پوستر تاریخ عرضه گوشی های خانواده آنر 60 به صورت رسمی اعلام شده است. تاریخ تعیین شده در این پوستر 1 دسامبر 2021 است (آذر ۱۴۴) اشاره دارد به. بنابراین تنها 4 روز تا معرفی رسمی سری آنر 60 فاصله داریم.

اولین نکته در این پوستر ادامه همان برج دو رقمی با فاصله 1 واحد است. گوشی های سری آنر 60 از اینترنت 5G نیز پشتیبانی خواهند کرد. در همین حال تصویر دیگری منتسب به این خانواده منتشر شده است. تصویر دوم قاب پشتی یکی از گوشی های سری آنر 60 را نشان می دهد.قاب پشتی این گوشی ظاهرا دارای لبه های خمیده است. شیشه آن نیز جلوه های داخلی زیبا و جدیدی دارد. ما فرض می کنیم که در سری آنر 60، چینی ها از جدیدترین و قدرتمندترین تراشه های کوالکام استفاده خواهند کرد.

تاریخ رونمایی از سری آنر 60

انتظار می رود Honor همانند گذشته از سه گوشی مختلف در این نسل رونمایی کند. نام این گوشی ها Honor 60، Honor 60 Pro و Honor 60 SE خواهد بود. جزئیات نسخه جهانی این گوشی ها در حال حاضر در دسترس نیست. همچنین اطلاعات کاملی از مشخصات رسمی آن نداریم. اما در چند روز آینده عکس ها و پوسترهای جدیدی از این خانواده دریافت خواهیم کرد. در مقابل رندرها و طراحی نهایی سه گوشی مذکور احتمالا تا چند روز دیگر در فضای مجازی منتشر خواهد شد. به همین ترتیب، باید منتظر باشیم تا جزئیات بیشتری از این گوشی ها اعلام شود.

نظر شما در مورد رونمایی از نسل بعدی گوشی های آنر چیست؟ به نظر شما آنر می تواند به جایگاه پایین خود بازگردد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا