اخبار فناوری

بیل گیتس از تلفن همراه گلکسی زد فولد 4 که توسط رئیس جمهور سامسونگ اهدا شده است استفاده می کند

بیل گیتس، علیرغم اینکه یکی از تاثیرگذارترین افراد در جهان است، همچنان با فالوورهای خود در Reddit تعامل دارد. سال گذشته گیتس از طریق Reddit AMA اعلامیه گوشی منتخب او گلکسی زد فولد 3 است. به گفته او، Z Fold 3 تعادل کاملی بین گوشی و لپ تاپ برقرار می کند. اخیراً بیل گیتس بار دیگر فاش کرد که از تلفن همراه گلکسی زد فولد 4 استفاده می کند که رئیس جمهور سامسونگ در سفر اخیرش به کره جنوبی به او داده است.

تلفن همراه بیل گیتس گلکسی زد فولد 4

بیل گیتس در یک Reddit AMA (هر چیزی از من بپرس) فاش کرد که اکنون از گلکسی زد فولد 4 استفاده می کند که توسط مدیر عامل سامسونگ، لی جائه یونگ در سفر اخیرش به کره جنوبی به او داده شده است. اساساً به عنوان یک فرد در Reddit اشاره شد، بیل گیتس مستقیماً به ملاقات رئیس سامسونگ رفت تا تلفن همراه خود را ارتقا دهد!

همانطور که انتظار دارید، استفاده روزانه گیتس شامل برنامه های مختلف مایکروسافت و Outlook (به جای جیمیل) در Galaxy Z Fold 4 او می شود. این واقعیت که دستگاه های Galaxy Z Fold زمانی که شما بخواهید به تبلت تبدیل می شوند، نیاز به Gates را نفی می کند. از یک تبلت اختصاصی استفاده کنید، که تقریباً هدف سامسونگ با گوشی های تاشو است.

تلفن همراه بیل گیتس گلکسی زد فولد 4

تلفن همراه بیل گیتس گلکسی زد فولد 4

در حالی که برخی ممکن است از اینکه بیل گیتس از گوشی هوشمند سامسونگ استفاده می کند هیجان زده باشند، حتی اگر مایکروسافت یک گوشی اندرویدی (Surface Duo) نیز در کارنامه خود دارد، واقعاً تعجب آور نیست. زمانی که ساتیا نادلا در سال 2014 به عنوان مدیر عامل مایکروسافت انتخاب شد، تمرکز شرکت را از سخت افزار به خدمات نرم افزاری که بر روی تمامی سیستم عامل های محبوب از جمله اندروید اجرا می شوند، تغییر داد.

مایکروسافت همچنین با سامسونگ شراکت دارد که در آن گوشی های سری گلکسی با برنامه های مختلف مایکروسافت از پیش نصب شده عرضه می شوند. در سال‌های اخیر، شاهد ارائه دسترسی رایگان مایکروسافت به دستگاه‌های مختلف سامسونگ (از جمله تلفن‌ها و تلویزیون‌ها)، مانند اشتراک Xbox Game Pass بوده‌ایم و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این دو شرکت در آینده به تقویت همکاری خود ادامه دهند.

نظر شما در مورد گوشی موبایل گلکسی زد فولد 4 بیل گیتس چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا