اخبار فناوری

به روز رسانی Redmi Note 9 MIUI 14 چه زمانی منتشر می شود؟

اواسط همین هفته بود که در مایفون مگ براتون نوشتیم آپدیت MIUI 14 برای شیائومی ردمی نوت 9 نیز ارائه خواهد شد. اگرچه این اطلاعات رسمی نیست، اما همین منبع این بار به ما می گوید که به روز رسانی MIUI 14 برای Redmi Note 9 چه زمانی منتشر می شود.

آپدیت MIUI 14 برای Redmi Note 9

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که سری Redmi Note 9 با دریافت سومین به‌روزرسانی MIUI از شیائومی به MIUI 14 به‌روزرسانی می‌شود. این دستگاه ابتدا با MIUI 11 راه اندازی شد و پس از دریافت بسیار دیر MIUI 13، اکنون امیدوار است که به روز رسانی دیگری را دریافت کند.

برای دریافت MIUI 14 جای تعجب نیست که کاربران این گوشی های هوشمند باید کمی بیشتر منتظر بمانند، اما خوشبختانه گزارش جدید به ما می گوید که این زمان انتظار خیلی طولانی نیست.

به گفته این منبع، گوشی های زیر در سه ماهه دوم سال 2023 یا به عبارتی حدود بهار 1402 عرضه خواهند شد. آپدیت MIUI 14 بر اساس اندروید 12 دسترسی خواهد داشت به:

  1. 1- Redmi Note 9
  2. 2- Redmi Note 9S
  3. 3- Redmi Note 9 Pro
  4. 4- Redmi Note 9 Pro Max
  5. 5- Poco M2 Pro

اگر به این محصولات نگاه کنید، تمامی دستگاه های ذکر شده بر پایه یک پلتفرم ساخته شده اند و تنها در برخی جنبه ها با هم تفاوت دارند. این گزارش جدید نشان می دهد که آخرین رابط MIUI برای این محصولات می تواند تا می 1402 منتشر شود.

به غیر از گوشی‌های هوشمند ذکر شده در بالا، به‌روزرسانی MIUI 14 برای سری‌های Redmi 10X، Redmi 9 و Poco M2 نیز عرضه خواهد شد. حتی برای آنها نیز این آپدیت مبتنی بر اندروید 12 خواهد بود و اندروید 13 به آنها ارائه نخواهد شد. متاسفانه زمان انتشار آپدیت برای آنها مشخص نیست.

نظر شما چیه؟ آیا فکر می‌کنید یکی از پرفروش‌ترین سری‌های موبایل ردمی شیائومی را می‌توان به آخرین رابط کاربری این شرکت در اواسط بهار 1402 به‌روزرسانی کرد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا