اخبار فناوری

به‌روزرسانی UI 5.1 Galaxy S20 توسط سامسونگ آزمایش شده است

رابط کاربری جدید Samsung One UI 5.1 به زودی منتشر خواهد شد. برخی ادعا می کنند اولین گوشی که به روز رسانی به UI 5.1 گلکسی زد فولد 4 را دریافت خواهد کرد. برخی انتظار دارند که در کنار سری گلکسی اس 23 عرضه شود. به هر حال، امروز خودی ها گزارش می دهند که به روزرسانی Galaxy S20 One UI 5.1 توسط سامسونگ در حال آزمایش است.

به روز رسانی Galaxy S20 One UI 5.1

ماه گذشته، سامسونگ برنامه به‌روزرسانی آزمایشی One UI 5.1 را برای سری گلکسی S22 راه‌اندازی کرد. اکنون گزارش جدیدی ادعا می کند که این شرکت آزمایش به روز رسانی مذکور را برای سری S20 نیز آغاز کرده است.

همانطور که گفته شد، One UI 5.1 در حال آزمایش داخلی برای Galaxy S20، Galaxy S20+ و Galaxy S20 Ultra با ساخت G980FXXUFHWA1 است. حرف “X” در این نسخه ممکن است بین مدل های خانواده گلکسی S20 متفاوت باشد.

اولین رقیب تراشه های 3 نانومتری TSMC

ما هنوز تغییرات کاملی را برای One UI 5.1 نداریم. مشخص نیست که آیا تغییرات قابل توجهی از One UI 5.0 وجود خواهد داشت یا اینکه فقط یک به روز رسانی اضافی است. با این حال، انتظار می رود که صفحه قفل و سایر تنظیمات رابط کاربری را برای پرچمداران 2020 سامسونگ و سایر گوشی های هوشمند واجد شرایط ارائه دهد.

اشتباه است اگر بگوییم One UI 5.1 سامسونگ در 12 فوریه 1401 در کنار گلکسی S23 عرضه خواهد شد. این می تواند تا قبل از پایان سال برای سایر تلفن های همراه سامسونگ در دسترس باشد.

نظر شما چیه؟ آیا منتظر رابط کاربری جدید سامسونگ هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا