اخبار فناوری

به‌روزرسانی UI 5.1 برای Samsung Galaxy A53 و A33 رسما منتشر شد

می دانیم که انتشار به روز رسانی Samsung One UI 5.1 آغاز شده است. در روزهای اخیر این پیشنهاد شدت گرفته و اکثر پرچمداران واجد شرایط این برند به روز شده اند. هم اکنون محصولات میان رده این شرکت آماده به روز رسانی به نسخه 5.1 رابط کاربری این شرکت می باشد. بله، خبر خوب این است که به‌روزرسانی One UI 5.1 برای سامسونگ گلکسی A53 و A33 رسما منتشر شد.

به روز رسانی UI 5.1 برای سامسونگ گلکسی A53 و A33

اولین محصولات میان رده ای که آخرین به روز رسانی رابط کاربری سامسونگ را دریافت کردند، گلکسی A33 5G و Galaxy A53 5G هستند. این محصولات در کره جنوبی با نسخه های A336NKSU3CWB3 و A536NKSU4CWB3 آپدیت شده اند.

این دو دستگاه مهم سامسونگ حدود 3 ماه پیش آپدیت One UI 5.0 را با اندروید 13 دریافت کردند. این به‌روزرسانی جدید نسخه‌ای از One UI را ارائه می‌کند که با عرضه سری Galaxy S23 در این ماه معرفی شد.

اگر در مورد Galaxy A73 تعجب می کنید، بدانید که این دستگاه در کره جنوبی در دسترس نیست، بنابراین ما هنوز در مورد به روز رسانی آن چیزی نشنیده ایم. سامسونگ به طور رسمی اعلام نکرده است که چه زمانی در سایر مناطق جدید عرضه خواهد شد. A33، A53 و A73 اواخر سال گذشته با اندروید 12 و One UI 4.1 رونمایی شدند.

به هر حال، علاوه بر ویژگی های جدید One UI 5.1، نسخه جدید نرم افزار شامل وصله امنیتی فوریه 2023 نیز می شود.

این یک به‌روزرسانی عظیم 1.4 گیگابایتی برای Galaxy A53 است، بنابراین قبل از شروع دانلود، وضعیت اینترنت خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که باتری کافی دارید.

آیا شما یکی از این دستگاه ها را دارید؟ آیا آپدیت را دریافت کردید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا