اخبار فناوری

به‌روزرسانی واتس‌اپ iOS قابلیت تصویر در تصویر را برای تماس‌های ویدیویی اضافه کرد

واتس اپ یک پیام رسان بسیار محبوب است، اما فاقد ویژگی هایی است که ما را شگفت زده می کند. حتی برخی از ویژگی ها از پلتفرم به پلتفرم متفاوت است. با این حال، خبر خوب این است که به‌روزرسانی واتس‌اپ iOS قابلیت تصویر در تصویر را برای تماس‌های ویدیویی اضافه می‌کند.

آپدیت واتس اپ iOS

متا به‌روزرسانی بزرگ iOS را برای واتس‌اپ عرضه کرده است. واتس‌اپ نسخه 23.3.77 که این هفته توسط Rasd مشاهده شد، سرانجام پشتیبانی تصویر در تصویر را برای تماس‌های ویدیویی اضافه کرد. این قابلیتی است که کاربران iOS مدتی است که درخواست آن را داشتند و همانطور که گزارش جدید می گوید، شرکت آزمایش آن را اواخر سال گذشته آغاز کرد.

مشابه حالت‌های PiP در سایر پلتفرم‌ها، وقتی به برنامه دیگری سوئیچ می‌کنید، واتس‌اپ تماس ویدیویی شما را در پایین صفحه به حداقل می‌رساند تا بتوانید همزمان با دیدن شخصی که با او چت می‌کنید، چند کار انجام دهید.

واتس اپ

واتس اپ

اگر در حال حاضر PiP را روی آیفون خود ندارید، متا خاطرنشان می کند که این ویژگی و سایر بهبودهایی که با آخرین به روز رسانی واتس اپ معرفی شده اند، «در هفته های آینده» برای همه کاربران عرضه خواهند شد.

در مورد سایر ویژگی‌ها، WhatsApp 23.3.77 همچنین به شما امکان می‌دهد به اسنادی که از طریق برنامه ارسال می‌کنید، زیرنویس اضافه کنید. علاوه بر این، Meta تنظیمات چت گروهی را بهینه کرده است و به شما امکان می دهد موضوعات و توضیحات طولانی تر را اضافه کنید تا بهتر توضیح دهید که گروه های چت شما در مورد چیست. همچنین گزینه جدیدی برای ایجاد آواتار وجود دارد که می توانید برای عکس پروفایل و استیکرهای خود از آن استفاده کنید.

آیا این قابلیت را در واتس اپ iOS دریافت کردید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا