اخبار فناوری

به‌روزرسانی جدید برنامه YouTube Android ظاهر جدیدی به آن می‌دهد

یوتیوب را باید پرکاربردترین سرویس ویدئویی در دنیا دانست و با توجه به موضوع کسب درآمد، هر سال بر تعداد تولیدکنندگان محتوا نیز افزوده می شود. رشد و گسترش سریع این پلتفرم گوگل را بر آن داشته تا پیشرفت های قابل توجهی در آن ایجاد کند. به همین دلیل به نظر می رسد که به روز رسانی جدید برنامه اندروید یوتیوب ظاهر جدیدی به آن می بخشد. در تداوم با مایفون مگ با

آپدیت جدید برنامه یوتیوب اندروید ظاهر جدیدی به ارمغان می آورد…/1

برخی از کاربران اندرویدی که از برنامه YouTube استفاده می کنند ممکن است متوجه تغییر نوار پیشرفت پخش کننده ویدیو در حالت تاریک شده باشند. این یک پیشرفت در زیر خط ویدیویی است که هنگام مشاهده محتوا در جهت عمودی ظاهر می شود. این نوار در حین پخش ویدیو به سمت راست حرکت می کند و همچنین میزان بارگذاری ویدیو را نشان می دهد. به طور معمول نوار پیشرفت قرمز است، اگرچه برخی از کاربران اندروید اکنون یک نوار پیشرفت سفید یا خاکستری را به جای آن می بینند. این تغییر ابتدا توسط سایت خبری 9to5Google مورد توجه و گزارش قرار گرفت.

با نمایش این نوار پیشرفت سفید یا خاکستری، دیگر بخشی از خط محتوای دانلود را نخواهید دید که نشان می دهد چه مقدار از یک ویدیوی خاص در برنامه بارگذاری شده است. لمس خط برای حرکت به جلو یا عقب (عملی که به عنوان تنظیم نیز شناخته می شود) قرمز رنگ می شود و برای بازیابی کنترل ها باید روی ویدیو ضربه بزنید. وقتی نوار پیشرفت به رنگ قرمز اصلی خود باز می گردد، یوتیوب دوباره نشان می دهد که چه مقدار از ویدیوی پخش شده دانلود شده است.

آپدیت جدید برنامه یوتیوب برای اندروید

هنگام تماشای یک ویدیو در جهت افقی، نوار پیشرفت را نمی‌بینید مگر اینکه روی صفحه ضربه بزنید، سپس برای یک ثانیه ظاهر می‌شود. نوار پیشرفت در حالت افقی قرمز است و حداقل هنوز تغییری نکرده است. باز هم، تغییر رنگ نوار پیشرفت در حالت عمودی تنها در هنگام تماشای YouTube در حالت تاریک قابل مشاهده است. در حالت تم روشن، نوار پیشرفت ویدیو قرمز است تا نقطه پخش را برجسته کند. البته منطقی است که نوار پیشرفت سفید و خاکستری با پس زمینه تیره راحت تر دیده شود.

به گزارش سایت خبری PhoneArenaاگر برنامه YouTube شما این تغییر را نشان نمی دهد، نگران نباشید. این می تواند تست معمولی A/B باشد که گوگل به آن مشهور است. پیکسل 6 پرو مورد استفاده کاربران ممکن است نوار پیشرفت سفید یا خاکستری خاصی داشته باشد، اما در اولین نسخه بتا به‌روزرسانی اندروید 13 QPR2، ظاهرا چیزی شبیه به این دیده نمی‌شود. نظر کاربران مایفون مگ در مورد آپدیت جدید برنامه اندروید یوتیوب که رابط کاربری جدیدی برای آن ارائه می دهد چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا