اخبار فناوری

بهترین سایت تعمیرات موبایل – مایفون مگ

این روزها رفتن به گوگل برای انجام هر کاری طبیعی است و تعمیرات موبایل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

قبلاً به محض خراب شدن تلفن، به دنبال تعمیرکار تلفن همراه می رفتیم و احتمالاً یکی دو روز را صرف تعمیر تلفن همراه خود می کردیم. در حین ارائه خدمات آنلاین در هر زمینه دیگری، برای انجام بسیاری از کارها نیازی به ترک خانه یا محل کار خود نداریم.

برای تعمیر موبایل با یک جستجوی ساده در گوگل با لیستی از سایت هایی مواجه می شویم که خدمات تعمیرات موبایل را ارائه می دهند، اما حالا قرار است دغدغه جدیدی داشته باشیم. کدام سایت بهترین است و به کدام سایت اعتماد کنیم؟

به نظر می رسد برای تعیین بهترین سایت تعمیر موبایل باید لیستی از ویژگی ها را بررسی کنیم: قطعات اصلی با ارائه گارانتی، مدت زمان تست، قیمت مناسب، خدمات حرفه ای، نظرات دیگران و تعمیر موبایل در محل.

با توجه به این ویژگی های سایت آوافیکس می توان از آن به عنوان بهترین سایت برای ارائه خدمات تعمیرات موبایل یاد کرد. دلیل این انتخاب را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

از آنجایی که آخرین گزینه در لیست ویژگی ها بسیار عجیب و جذاب به نظر می رسد. نظر شما چیست، بیایید با همین گزینه شروع کنیم؟

تعمیر موبایل در منزل یا محل کار:

این سرویس جذاب جدید چند سالی است که در کشور ما رواج پیدا کرده است و سایت های متعددی مدعی هستند که با اعزام تعمیرکار به منزل یا محله شما، گوشی شما را درست جلوی چشمتان تعمیر می کنند.

البته طبق بررسی های انجام شده در زمان نگارش این مقاله، تنها سایت آوافیکس عملا این سرویس را ارائه می دهد و بقیه سایت ها فقط با پیک گوشی را دریافت و ارسال می کنند.

نقطه ضعف آوافیکس سرویس آن است تعمیر موبایل در محل تنها در شهر تهران حضور داشته و حتی تا زمان نگارش این مقاله در سایر شهرستان ها و استان ها نمایندگی نداشته است. بنابراین در حال حاضر فقط تهرانی ها می توانند از این ویژگی جذاب برخوردار شوند و یک تعمیرکار موبایل می تواند با تمام ابزار و وسایل به منزل یا محل کار آنها بیاید و زیر چشم خود گوشی خود را تعمیر کند.

مشکل دیگر این است که در حال حاضر این مجموعه فقط خدمات برندهای سامسونگ و آیفون و همچنین تعویض ال سی دی، باتری و قاب پشتی را ارائه می دهد که امیدواریم به مرور زمان خدمات خود را گسترش داده و از برندهای دیگر نیز پشتیبانی کند.

یک نکته بسیار مثبت این است که هزینه حمل و نقل برای تکنسین ها در تهران رایگان است، البته در زمان نوشتن هزینه حمل و نقل رایگان است و نمی دانیم تا کی رایگان خواهد بود!

قطعات اصلی با گارانتی:

در مواردی که برای تعمیر گوشی نیاز به تعویض قطعه دارد، اصل بودن قطعه تعویض حائز اهمیت است. پس مرکزی را انتخاب کنید که از قطعات اورجینال برای تعمیر گوشی موبایل شما استفاده کند و به شما گارانتی کند.

همچنین در این مورد آوافیکس توانست چراغ سبز را دریافت کند زیرا از هر قسمت در سایت خود عکس گرفته است، مشخصات یک قطعه اصلی را ارائه می دهد، اصل بودن قطعه را تضمین می کند و بالاتر از همه صادقانه قطعات غیر اصلی را به شما ارائه می دهد. . .

مثلا در قسمت باتری برخی از گوشی ها نوشته شده که این باتری اصل نیست و اصل آن اصلا وارد بازار ایران نمی شود که می تواند در جلب اعتماد مشتری بسیار موثر باشد.

مهلت آزمایشی:

ارائه زمان تست در بازار تعمیرات موبایل چندان رایج نیست. معمولا تعمیرکاران تلفن همراه به شما می گویند که وقتی از فروشگاه بیرون می روید کارشان تمام شده یا دیگر شما را نمی شناسند! اما با توجه به بررسی های ما، سایت هایی هستند که یک هفته به شما فرصت تست می دهند و این گزینه بسیار وسوسه انگیز است.

آوافیکس همچنین یک دوره آزمایشی یک هفته ای برای تعویض صفحه نمایش می دهد، اما برای باتری ها، این بازه زمانی به سه ماه افزایش یافته است.

زمان های تست واقعا یکی از آن گزینه هایی است که خرید را آسان می کند و به نظر می رسد بسیاری از وب سایت ها با کارایی یکسان توانسته اند اعتماد مشتریان خود را جلب کنند.

قیمت مناسب:

اگر با شلوغی بازار تعمیرات موبایل برخورد کنید، متوجه می شوید که قیمت های متفاوتی برای یک قطعه پیدا خواهید کرد. گاهی اوقات اختلاف قیمت آنقدر زیاد است که گیج می شوید.

مطمئنا یافتن قطعات اصلی با هزینه های گزاف منطقی نیست. از این رو سایتی که بتواند قطعات اورجینال را با قیمت مناسب عرضه کند می تواند کاندیدای عنوان بهترین سایت تعمیر موبایل شود.

به نظر می رسد بهترین راه این است که ابتدا مراکزی را پیدا کنید که از اصالت قطعات خود مطمئن هستند و سپس قیمت های ارائه شده توسط این مراکز را با هم مقایسه کنید. بنابراین پس از بررسی و مقایسه و با توجه به نظرات کاربران آوافیکس به این نتیجه رسیده ایم که قیمت ارائه شده توسط این مرکز برای هر قطعه منصفانه است.

نظرات سایر کاربران:

یکی از دلایل موفقیت دیجی کالا نظرات کاربران زیر هر محصول است که به شما کمک می کند تا با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرید. در آوافیکس، نظرات سایر کاربران را نیز در پایین هر محصول مشاهده می کنید که در یک نگاه نشان می دهد که تعداد نظرات مثبت به مراتب بیشتر از تعداد نظرات منفی است.

خدمات حرفه ای و تعمیرکاران تخصصی:

تخصص و مهارت تعمیرکار یکی از عوامل مهم در ارتقای کیفیت تعمیر گوشی موبایل می باشد. فکرش را بکنید، حتی اگر قطعه اصلی باشد، با قیمت مناسب، از اصالت قطعه و زمان تست مطمئن خواهید شد. اما اگر تعمیرکار مهارت کافی برای تعمیر تلفن همراه شما را نداشته باشد چه؟ قطعا در نهایت راضی نخواهید شد. نه تنها آموزش قوی، بلکه هوشیاری و فداکاری او نیز بسیار مورد نیاز است. در مورد تعمیر موبایل هم همینطور. بنابراین یک تعمیرکار حرفه ای، حرفه ای و با تجربه به اندازه کیفیت قطعه و بقیه مهم است. در سایت آوافیکس یکی از نکات تکراری در نظرات کاربران، رضایت و تشکر تکنسین های اعزامی است. طبق بررسی های انجام شده تمامی تکنسین های این شرکت با گذراندن دوره های تخصصی و سال ها تجربه حرفه ای توانسته اند رضایت کاربران خود را جلب کنند.

نتیجه:

در نهایت پیشنهاد می کنیم برای تعمیر تلفن همراه خود قبل از رفتن به بازارهای سنتی، یادتان باشد که بگویید «تعمیر تلفن همراه در محل» یا «تعمیر موبایل خانگیدر گوگل جستجو کنید اگر تهران هستید حتما به سایت آوافیکس سر بزنید. اگر در شهرهای دیگر زندگی می کنید، سایت های مختلف را بررسی کنید. این خدمات در شهر شما نیز قابل ارائه است.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا