اخبار فناوری

بزرگترین تامین کننده صفحه نمایش آیفون در آینده احتمالا BOE خواهد بود

اپل در تولید آیفون های خود محصولات مختلفی را از شرکت های دیگر خریداری می کند. به عنوان مثال نمایشگر این دستگاه ها توسط ال جی و سامسونگ ارائه شده است. با این حال، به نظر می رسد که بزرگترین تامین کننده صفحه نمایش آیفون در آینده احتمالا BOE باشد، که ممکن است هر دوی این شرکت ها را نگران کند. در تداوم با مایفون مگ بیا

کدام شرکت بزرگترین تامین کننده صفحه نمایش آیفون در آینده خواهد بود؟ !

مینگ چی کو، یکی از کارشناسان و افشاگران محصولات اپل، اخیراً گفته است که همکاری ال‌جی و سامسونگ با اپل به طور بالقوه می‌تواند توسط BOE خاتمه یابد و این شرکت معروف چینی بزرگترین تامین‌کننده صفحه نمایش آیفون در سال 2024 با اپل خواهد بود. همکاری کردن. مینگ چی کو انتظار دارد که تولید صفحه نمایش BOE در سال 2023 به سرعت افزایش یابد تا این شرکت بتواند همکاری نزدیک تری با اپل داشته باشد. وقتی صحبت از برخی از نسل‌های آینده آیفون به میان می‌آید، این شرکت تقریباً اولین برند پیشرو است که صفحه نمایش این دستگاه‌ها را ارائه می‌کند.

این می تواند حماسه جدیدی باشد، زیرا همکاری BOE-Apple کمتر از یک سال پیش در آستانه شکست بود. این فروشنده با ایجاد تغییرات غیرمجاز طراحی در پنل های OLED آیفون 13 که برای اپل تولید کرده بود، به دردسر زیادی افتاد. بر اساس گزارش‌ها، BOE عرض مدار ترانزیستورها را روی نمایشگرهای OLED تغییر داده است و اساساً آنها را ضخیم‌تر کرده تا ساخت آن‌ها آسان‌تر شود. این می تواند به BOE کمک کند تا به اهداف سودآوری خود دست یابد.

بزرگترین تامین کننده صفحه نمایش برای آیفون

اما اپل این طرح را مشکوک دید و BOE را از لیست تامین کنندگان خود حذف کرد. در نهایت، دو شرکت به توافق رسیدند و BOE شانس دیگری برای ثبت نام مجدد به عنوان تامین کننده صفحه نمایش آیفون پیدا کرد. مینگ چی کو می گوید که در اوایل سال 2023، سالی است که سازنده نمایشگر می تواند در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین تامین کننده پنل های OLED برای سری آیفون 16 باشد. فاش شده است که BOE همچنین می تواند به عنوان تامین کننده اصلی LTPO انتخاب شود. نمایشگرهای OLED برای خانواده آیفون 15 در سال 2023.

به گزارش خبرگزاری PhoneArenaاین یک ریسک نسبتا بزرگ است زیرا سامسونگ و سامسونگ به عنوان تامین کنندگان اصلی صفحه نمایش برای این دستگاه ها انتخاب شده اند. نمایشگرهای LTPO با نرخ نوسازی متغیر برای سری آیفون 14 و آیفون 14 پرو مکس و همچنین آیفون 13 و آیفون 13 پرو مکس استفاده شده است، اما به نظر می رسد BOE امسال به طور جدی پنل های خود را ارتقا خواهد داد. در مورد سری آیفون 15، اولین شایعات می گویند که ویژگی Dynamic Island نیز در سری اصلی آیفون 15 و آیفون 15 پلاس گنجانده شده است.

بزرگترین تامین کننده صفحه نمایش برای آیفون

علاوه بر این، طراحی ویژه سری جدید آیفون 14 پرو برای 4 عضو سری آیفون 15 در نظر گرفته خواهد شد، اما بعید است که آیفون 15 و آیفون 15 پلاس صفحه نمایش هایی با نرخ فریم بالاتر دریافت کنند و این صفحه نمایش ها احتمالا منحصر به iPhone 15 Pro باشد و iPhone 15 Ultra باقی خواهد ماند. برخی دیگر از ویژگی های شایعه شده برای کل سری آیفون 15 شامل دوربین های اصلی 48 مگاپیکسلی و همچنین یک پورت USB-C است که احتمالا جایگزین کانکتور لایتنینگ یک دهه ای آیفون خواهد شد. در مورد آیفون 16، ما چیز خاصی در مورد پیچیدگی های صفحه نمایش مدل های آینده نشنیده ایم. نظر شما در مورد کاربران Tranji چیست که بزرگترین تامین کننده صفحه نمایش آیفون در آینده احتمالا BOE خواهد بود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا