اخبار فناوری

برنامه Try Galaxy سامسونگ به شما امکان می دهد Galaxy S23 را در آیفون خود تجربه کنید

آیا می خواهید قبل از خرید گلکسی S23 آن را امتحان کنید، اما به گوشی دسترسی ندارید؟ خوب، سامسونگ شما را با برنامه وب جدید خود به نام Try Galaxy تحت پوشش قرار داده است. تو می توانی برنامه Galaxy Web را امتحان کنید برای دریافت نمای کلی از نحوه استفاده از Galaxy S23 در دستگاه خود، آن را روی آیفون خود نصب کنید.

برنامه Samsung Try Galaxy

از امروز، می‌توانید برنامه وب Try Galaxy را بر روی دستگاه‌های iOS خود نصب کنید تا برخی از ویژگی‌های جدید Galaxy S23 و One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 را تجربه کنید. این برنامه به چهارده زبان از جمله عربی، بهاسی، چینی ( ماندارین و تایوانی)، انگلیسی، فرانسوی، فرانسوی کانادایی، آلمانی، ژاپنی، پرتغالی، اسپانیایی، اسپانیایی مکزیکی، سوئدی و ویتنامی.

برنامه Samsung Try Galaxy

برنامه Samsung Try Galaxy

همانطور که گفته شد، این برنامه برای کاربران آیفون طراحی شده است و دارای رابط کاربری گوشی پرچمدار سامسونگ است و می توانید آموزش های مفید و اپلیکیشن ها و ویژگی های منحصر به فرد موجود در این گوشی ها را بیابید. همچنین می توانید رابط دوربین و برخی ویژگی ها مانند Nightography، Night Mode و برخی ابزارهای ویرایش مانند Photo Remaster را بررسی کنید. همچنین این برنامه سعی می کند از طریق نمایشگر ویدئو، نرمی گوشی را در حین انجام بازی به شما نشان دهد.

این برنامه همچنین ویژگی های سفارشی سازی One UI 5.1 را معرفی می کند، از جمله تصاویر پس زمینه، نمادها، تم ها و موارد دیگر. اگر سعی کنید از این برنامه در گوشی اندرویدی خود استفاده کنید، طبق گفته خود برنامه، امکان پذیر نیست زیرا “این تجربه برای کاربران آیفون طراحی شده است و شما در حال حاضر در محیط اندروید هستید”.

نظر شما در مورد برنامه وب Try Galaxy سامسونگ و تلاش های این شرکت برای تشویق کاربران آیفون به استفاده از پرچمداران گلکسی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا