اخبار فناوری

برنامه Dropship سامسونگ به شما امکان می دهد فایل ها را با گوشی های دیگر از جمله آیفون به اشتراک بگذارید

سامسونگ همچنان به انتشار اپلیکیشن ها و خدمات مفید برای گوشی های هوشمند و تبلت های گلکسی خود ادامه می دهد. به عنوان بخشی از اکوسیستم برنامه های سفارشی Good Lock، سامسونگ اکنون یک برنامه جدید به نام Dropship منتشر کرده است که به شما امکان می دهد فایل ها را از یک گوشی گلکسی به سایر گوشی های اندروید و حتی آیفون انتقال دهید.

برنامه Dropshipping سامسونگ

سامسونگ اخیرا افزونه Dropship را برای اپلیکیشن Good Lock در کره جنوبی منتشر کرده است اخبار داد. این برنامه جدید اشتراک‌گذاری آسان و سریع فایل بین گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی را با سایر گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید، آیفون، آی‌پد و حتی وب امکان‌پذیر می‌سازد. این برنامه همچنین از اتصال اینترنت برای انتقال فایل ها بین دستگاه ها استفاده می کند، بنابراین به سرعت Nearby Share یا Quick Share که از بلوتوث و Wi-Fi برای انتقال فایل ها استفاده می کند، نیست.

برنامه Dropshipping سامسونگ

برنامه Dropshipping سامسونگ

پس از نصب، برنامه به شما امکان می دهد فایل هایی را که می خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کنید، سپس یک لینک و یک کد QR ایجاد کنید. حتی می توانید یک دوره اعتبار برای در دسترس بودن فایل ها تعیین کنید. برخی از محدودیت های این برنامه عبارتند از: در دسترس بودن محدود (در حال حاضر فقط در کره جنوبی موجود است) و محدودیت انتقال فایل 5 گیگابایت در روز. همچنین برای ارسال فایل ها به یک حساب سامسونگ نیاز دارید، اما گیرنده فایل نیازی به حساب سامسونگ ندارد.

به نظر می رسد محدودیت دیگر، الزام اندروید 13 (One UI 5.0) برای استفاده از برنامه باشد. همچنین Good Lock در بسیاری از کشورها و برای گوشی های ارزان قیمت سامسونگ در دسترس نیست. اگرچه این برنامه مفید به نظر می رسد اما محدودیت های زیادی نیز دارد و شاید بهتر باشد از همان برنامه هایی که در بالا ذکر شد یا Zapya و ShareI که در بین ایرانیان نیز محبوب هستند استفاده کنید.

نظر شما درباره انتشار اپلیکیشن Dropship سامسونگ برای انتقال فایل ها از گوشی های گلکسی به دستگاه های دیگر چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا