اخبار فناوری

برنامه 1.9 میلیارد دلاری برای جایگزینی تجهیزات هواوی از ماه آینده اجرایی می شود

در ماه ژوئیه ، کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) به اتفاق آرا 1.9 بیلیون دلار برای آن تصویب کرد جایگزینی تجهیزات شبکه تولید شده توسط شرکت های چینی هواوی و ZTE پرداخت کردند ، که توسط شرکت های کوچک مخابراتی روستایی استفاده می شد. با توجه به اینکه هوآوی و ZTE تهدیدات امنیت ملی را به دلیل روابط احتمالی خود با دولت چین مطرح کرده اند ، سه دولت اخیر آمریکا نگران هستند که تولیدکنندگان چینی درهای پشتی را به تجهیزات مخابراتی خود اضافه کرده اند تا از شرکت ها و مصرف کنندگان آمریکایی جاسوسی کنند.

تعویض تجهیزات هواوی توسط ایالات متحده

اگرچه هواوی و ZTE بارها این ادعاها را رد کرده اند ، اما این امر ایالات متحده را به این سمت سوق نداده است در سالهای اخیر از متحدان خود بپرسید از تجهیزات شبکه Huawei برای ایجاد شبکه های 5G اختصاصی خود استفاده نکنید. با این حال ، تنها چند متحد آمریکایی آنها به این درخواست پاسخ دادند و هواوی هنوز بزرگترین تامین کننده تجهیزات شبکه در جهان است.

هواوی از دولت آمریکا در مورد ممنوعیت استفاده از تجهیزات شرکت شکایت کرد

طبق گزارشات رویترزFCC امروز اعلام کرد که برنامه 1.9 میلیارد دلاری خود را برای جایگزینی تجهیزات Huawei و ZTE در 29 اکتبر آغاز می کند. علاوه بر این ، از این تاریخ و تا 14 ژانویه 2022 (24 ژانویه) ، این برنامه اجرا می شود. بسیاری از ارائه دهندگان شبکه مخابراتی روستایی در حال حاضر از تجهیزات Huawei استفاده می کنند. زیرا دستگاه های این شرکت با قیمت های بسیار مناسب و شرایط مقرون به صرفه به آنها پیشنهاد شد.

تعویض تجهیزات هواوی توسط ایالات متحده

تعویض تجهیزات هواوی توسط ایالات متحده

هواوی بزرگترین تامین کننده تجهیزات مخابراتی در جهان است

در نوامبر 2019 ، FCC شرکت های مخابراتی روستایی را از استفاده از 8.3 میلیارد دلار صندوق خدمات جهانی (USF) برای کمک به پرداخت تجهیزات هواوی و ZTE منع کرد. USF یک صندوق است که توسط FCC اداره می شود و هزینه های پرداخت شده توسط مصرف کنندگان به شرکت های مخابراتی را جمع آوری می کند. در همان زمان ، FCC شرکت های مخابراتی روستایی را برای سرویس تجهیزات هوآوی و ZTE به USF ممنوع کرده است.

شرکت های مخابراتی روستایی اکنون می توانند با دریافت کمک مالی و “جابجایی و تعویض” تجهیزات هواوی و ZTE از شبکه های خود درخواست کمک کنند. ارائه دهندگان خدمات بی سیم واجد شرایط می توانند بین حداقل 2 میلیون تا حداکثر 10 میلیون مشتری داشته باشند.

هوآوی 31 درصد از بازار جهانی تجهیزات مخابراتی را در اختیار دارد

نظر شما در مورد برنامه 1.9 میلیارد دلاری کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) برای جایگزینی تجهیزات مخابراتی هواوی و ZTE برای راه اندازی در ماه آینده چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا