اخبار فناوری

برخی از مشخصات Vivo X90 رسما تایید شده است: شارژ سریع 120 واتی و نمایشگر OLED

در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد مشخصات ویوو سری X90 منتشر شده است. این گوشی های هوشمند در دست ساخت هستند و در تاریخ 1 دسامبر معرفی می شوند. حال برخی از مشخصات این سری به صورت رسمی توسط ویوو تایید شده است. ما اکنون اطلاعاتی داریم که می توانیم از صحت آن مطمئن باشیم. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا اطلاعات منتشر شده را مرور کنیم.

برخی از مشخصات نسخه استاندارد Vivo X90 منتشر شده است

Vivo رسما تایید کرده است که X90 استاندارد از شارژ سریع سیمی 120 واتی پشتیبانی می کند. خریداران همچنین می توانند یکی از نمایشگرهای سامسونگ E6 و Q9 ساخت BOE را خریداری کنند. هر دو صفحه نمایش از فناوری PWM با فرکانس بالای 2160 هرتز بهره می برند. تیزرهای رسمی همچنین ظاهر کلی دستگاه را به نمایش می گذارند که با رندرهایی که مدتی پیش به بیرون درز کرده بود، مطابقت دارد.

پوستر ویرایش شده توسط Vivo

لیست Geekbench تایید می کند که این گوشی هوشمند دارای یک تراشه پرچمدار است Mediatek Dimension 9200 مجهز خواهد شد. این گوشی در گزینه های رم 8، 12 و 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی در اختیار خریداران قرار می گیرد.صفحه نمایش این گوشی هوشمند از نوع OLED و دارای سایز 6.78 اینچ (با رزولوشن 1260×2800 پیکسل) می باشد. ). این صفحه نمایش دارای نسبت تصویر 20:9 است. انتظار می رود ویوو X90 دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد.

پوستر ویرایش شده توسط Vivo

مانند گیزموچینا طبق آخرین گزارش آن، گوشی های هوشمند سری X Vivo عموما دوربین خوبی دارند. سه لنز دوربین در پشت X90 وجود دارد. دوربین اصلی دارای وضوح 50 مگاپیکسل (با استفاده از سنسور Sony IMX758) است. و در کنار آن دو دوربین 12 مگاپیکسلی (یکی از آنها برای عکاسی فوق عریض استفاده خواهد شد). همکاری با ZEISS و همچنین استفاده از پردازشگر تصویر انحصاری Vivo V2 به بهبود تجربه عکاسی با این سری از گوشی‌های هوشمند کمک می‌کند.

تاریخ عرضه سری Vivo X90 مشخص شده است: 1 دسامبر 1401

با توجه به مشخصات فاش شده Vivo X90، نظر شما در مورد این گوشی های هوشمند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا