اخبار فناوری

با جاروبرقی هوشمند نظافت آخرین دغدغته!

جاروبرقی رباتیک یا جاروبرقی هوشمند یکی از نمادهای پیشرفت تکنولوژی محسوب می‌شود. در سال‌های گذشته برای تمیز کردن مکان‌های مختلف از جمله خانه، باید جاروبرقی‌های معمولی را که از وزن و صدای زیادی برخوردار بودند را روشن می‌کردیم و به دنبال خود در خانه می‌کشاندیم تا بتوانیم تمام قسمت‌های خانه را تمیز کنیم. اما امروزه با طراحی جاروبرقی‌های هوشمند بسیاری از مشکلات حل شده است. اگر تمایل به خرید جاروبرقی هوشمند شیائومی یا سایر برندها دارید می‌توانید به فروشگاه لوازم خانگی مراجعه کنید. خرید جاروبرقی رباتیک برای افرادی که مشغله فراوان دارند و زمان کافی برای نظافت خانه در اختیار ندارند گزینه مناسبی است.

جاروبرقی هوشمند چیست؟

جاروبرقی رباتیک به عنوان نسل جدیدی از جاروبرقی‌های قدیمی شناخته می‌شود که می‌تواند محیط زندگی ما را در مدت زمانی کوتاه تمیز کند. برای استفاده از این جاروها هیچ نیازی نیست که مانند جاروبرقی‌های قدیمی، وزن زیاد دستگاه را به دنبال خود بکشیم و دوشاخه آن را به پریزهای مختلف متصل کنیم تا بتوانیم تمام مساحت خانه را تمیز کنیم. جاروبرقی رباتیک به شکلی طراحی شده که نقشه خانه را اسکن می‌کند و می‌تواند خودش شروع به حرکت کند. او به خوبی تمام قسمت‌ها را از آلودگی پاکسازی می‌کند. اغلب برندها از جمله برند شیائومی که بهترین برند تولیدکننده جاروی هوشمند در جهان شناخته شده این دستگاه را به شکل دایره طراحی و تولید می‌کنند.

هنگامی که با ویژگی‌های جاروی هوشمند آشنا می‌شوید این سوال در ذهن شما ایجاد می‌شود که این جارو در هنگام برخورد با موانع چه عکس العملی از خود نشان می‌دهد؟ این دستگاه به شیوه طراحی شده که در هنگام جارو کردن با موانع برخورد نمی‌کنند و می‌توانند به راحتی زیر صندلی، اطراف پایه‌های میز، گوشه‌ها و درزهای اتاق و… را تمیز کنند. جالب است بدانید که جاروهای رباتیک در کاربردهای مختلفی تولید می‌شوند. به طور مثال برخی از آن‌ها علاوه بر تمیز کردن فرش، می‌توانند زمین را نیز طی بکشند.

مهم‌ترین دلیل محبوبیت این دستگاه اتوماتیک بودن آن است. به این معنا که هیچ نیازی به دخالت انسان ندارد و می‌توانند به خوبی در محیط خانه بچرخد و تمام آلودگی‌ها از جمله آشغال‌های ریز و درشت را جمع آوری کند. اگر شاغل هستید و از کمبود زمان رنج می‌برید خرید جاروبرقی رباتیک به شما توصیه می‌شود.

جاروبرقی رباتیک برای چه مکان‌هایی مناسب است؟

همان طور که اغلب افراد اذعان دارند، جارو کردن محیط زندگی امری وقت گیر و زمان بر است و بسیاری از افراد زمان کافی برای انجام این کار را در اختیار ندارند. جاروهای رباتیک می‌توانند این نقش را به عهده بگیرند و گوشه و کنار خانه را تمیز کنند. در واقع محدودیت زیادی برای این دستگاه وجود ندارد و از آنجایی که استقبال افراد از این ربات زیاد است روز به روز شاهد کاهش معایب آن در روند تولید هستیم.

اگر در تمیز کردن مکان‌هایی مانند زیر صندلی، زیر مبل و… دچار مشکل هستید جاروی رباتیک به راحتی این مشکل را حل می‌کند. این دستگاه‌ها شارژی هستند و اگر در حین جارو زدن متوجه کاهش انرژی خود شوند به جایگاه شارژ برمی گردند و خود را شارژ می‌کنند. همچنین آن‌ها همانند جاروبرقی‌های معمولی دارای مخزن می‌باشند و می‌توانند مخزن خود را تخلیه کنند. با این اوصاف هیچ نیازی نیست که شما کار خاصی را انجام دهید. تنها کافیست بعد از خرید جاروبرقی رباتیک آن را در یک مکان مناسب از خانه قرار دهید و اجازه دهید تا وظیفه خود را انجام دهد.

همان طور که از تصاویر پیداست ارتفاع این جاروها بسیار کم است و به همین دلیل می‌توانند زیر وسایلی مانند میز، تخت خواب، مبل و… بروند. در زیر دستگاه برس‌هایی تعبیه شده که کار گردگیری را انجام می‌دهد و نیازی به جابجا کردن وسایل در حین گردگیری نیست. جاروی رباتیک عملکرد بسیار ایده آلی بر روی سطوح سخت دارد. به این معنا که اگر محل زندگی شما از کفپوش، پارکت، سرامیک، سنگ و… برخوردار است می‌توانید به راحتی جاروی رباتیک را روشن کنید تا وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

 

مزایای جاروی رباتیک

–        این دستگاه علاوه بر صدای کم، از قدرت بالایی برخوردار است و می‌تواند بدون تولید صدای ناهنجار، تمیز کردن محیط زندگی یا کار را انجام دهد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد به سراغ خرید این جاروها می‌روند، صدای زیاد جاروبرقی‌های قدیمی است.

–        این دستگاه می‌توانند به طور اتوماتیک به محل شارژ خود برگردد و بعد از آنکه شارژش پر شد مجددا شروع به کار کند.

–        از دیگر ویژگی‌ها و مزایای جاروی هوشمند قابلیت اتصال از راه دور می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید از راه دور و با استفاده از اینترنت همراه، دستور روشن شدن جارو در خانه را صادر کنید.

–        جاروهای رباتیک دارای سیستم عیب‌یاب هستند و به محض آنکه کوچک‌ترین عیب و ایرادی در آن‌ها به وجود آمد اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

–        جاروبرقی رباتیک دارای سنسورهایی است که موانع، ارتفاع و… را تشخیص می‌دهند. این سنسورها کمک می‌کنند تا دستگاه با مانع برخورد نکند یا از ارتفاع سقوط نکند.

–        کار با جاروهای رباتیک بسیار آسان است و صرفا با فشار دادن یک دکمه نظافت محیط شروع می‌شود.

خرید جاروبرقی رباتیک از فروشگاه مه‌سنتر!

جاروبرقی‌های رباتیک یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا محسوب می‌شوند که اغلب افراد اطلاعات کافی راجع به آن ندارند. اگر شما با مطالعه این مطلب ترغیب به خرید این ربات شدید حتما سوالات زیادی در ذهن‌تان به وجود آمده است. توصیه می‌کنیم قبل از خرید به پاسخ تمام سوالات خود برسید و مطمئن شوید که جاروهای هوشمند برای شما مناسب هستند و سپس اقدام به خرید آن‌ها کنید. زیرا قیمت جاروبرقی‌های رباتیک نسبت به جاروبرقی‌های معمولی خیلی گران‌تر است و اگر انتخاب شما صحیح نباشد به معنای از بین رفتن پول شما خواهد بود.

قطعا مراجعه به فروشگاه‌های معتبر در سطح شهر راه مناسبی برای خرید جاروی رباتیک می‌باشد. اما یک سوال مهم وجود دارد و آن هم این است که آیا تمام فروشگاه ها، پاسخگوی سوالات شما هستند؟ قطعا خیر! بسیاری از فروشگاه‌ها صرفا فروشنده محصول هستند و نمی‌توانند در نقش مشاور و راهنما ظاهر شوند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم به سراغ فروشگاه‌هایی بروید که قبل از انتخاب، به شما کمک می‌کنند. فروشگاه لوازم خانگی مه‌سنتر یکی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی به شمار می‌رود که قبل از فروشنده بودن، یک مشاور است. تمام محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می‌رسد از ضمانت اصل بودن کالا و گارانتی برخوردار هستند.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/07/%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%BA%D8%AF%D8%BA%D8%AA%D9%87/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا