اخبار فناوری

با آپدیت جدید این پلتفرم تعداد بازدید استوری اینستاگرام را محدود کنید

در سال های اخیر قابلیت استوری اینستاگرام به یک قابلیت بسیار کاربردی تبدیل شده است.برای ارسال محتوا در مدت زمان کوتاه، استوری بهترین گزینه است. با این وجود، داستان های زیاد یک مشکل جدی است. به همین دلیل با آپدیت جدید این پلتفرم شاهد محدودیت در تعداد بازدید استوری اینستاگرام خواهیم بود. با مایفون مگ با من بودن.

تعداد بازدید استوری اینستاگرام را محدود کنید

اینستاگرام تقریباً بی سر و صدا شروع به ایجاد تغییرات در ویژگی مهم خود، Stories کرده است. تعداد محدودی از کاربران قبلاً با سیستم نمایش داستانی جدید مواجه شده اند که تعداد بازدیدهای استوری را بیش از حد کاهش می دهد. اینستاگرام طی سال‌ها به ابزاری تاثیرگذار در فرهنگ مجازی کاربران تبدیل شده است. این پلتفرم اجتماعی نحوه تعامل مردم در سراسر جهان با یکدیگر را تغییر داده و فلسفه جدیدی را در مورد نحوه ارتباط آنها ارائه کرده است.

در طول سال ها، یکی از اساسی ترین ویژگی های اینستاگرام، بخش استوری آن بوده است. این ویژگی نسبتاً ساده است و به کاربران امکان می‌دهد پست‌هایی را به اشتراک بگذارند که فقط برای ۲۴ ساعت قابل مشاهده هستند و سپس ناپدید می‌شوند. محتوایی که ارزش اشتراک گذاری در یک مقاله اختصاصی را ندارد معمولاً از طریق یک داستان به اشتراک گذاشته می شود. در حال حاضر، کاربران می توانند تا 100 داستان را در یک زمان به اشتراک بگذارند.

اصلاً نگران عنوان نباشید، زیرا این تعداد احتمالاً ثابت می ماند، اما اینستاگرام تعداد استوری هایی را که می توان مستقیماً از طریق نوار استوری اختصاصی مشاهده کرد، محدود می کند.

تعداد بازدید استوری اینستاگرام را محدود کنید

به طور معمول، کاربران می توانند به سادگی روی این بخش ضربه بزنند و تمام داستان های به اشتراک گذاشته شده توسط حساب هایی که دنبال می کنند را مشاهده کنند (تا زمانی که به طور خودکار به کاربر بعدی ارسال شوند). با این تغییرات جدید، کاربران در نهایت تا 3 داستان را قبل از رفتن به استوری های کاربری بعدی که دنبال می کنند، خواهند دید. کاربران همچنان می‌توانند همه استوری‌ها را از یک حساب خاص ببینند، اما برای انجام این کار باید روی دکمه اختصاصی «مشاهده همه داستان‌ها» ضربه بزنید تا پست‌های بیشتری نسبت به سه پست اول مشاهده کنید.

مطابق با PhoneArenaعواقب آن نسبتاً آشکار است. این به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت استوری اینستاگرام اکانت‌هایی را که دنبال می‌کنند، بدون نیاز به صرف زمان زیادی برای یک حساب کاربری، مرور کنند. وقتی به نحوه استفاده سازندگان محتوا از اینستاگرام نگاه می کنیم، به وضوح برای آنها مشکل وجود دارد. به عنوان یک گروه خاص، اغلب از استوری ها برای تبلیغ محتوای خود و کسب درآمد استفاده می کنند.

در حال حاضر هیچ جدول زمانی خاصی برای انتشار به روز رسانی طرح داستانی جدید وجود ندارد. هنوز هم از نظر تئوری امکان اجرای برخی ترفندها وجود دارد. اگر این تغییر به طور گسترده منتشر شود، قطعاً بر نحوه درک همه کاربران از استوری های اینستاگرام تأثیر می گذارد. کاربران و به خصوص تولیدکنندگان محتوا، اکنون باید به دقت فکر کنند که چگونه از سه پست خود بیشترین بهره را ببرند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا