اخبار فناوری

باگ عجیب ویندوز 11 که باعث از کار افتادن Task Manager شده بود، رفع شد

در سیستم عامل ویندوز تقریبا همه چیز به آرامی پیش می رود اما گاهی اوقات پس از ارائه به روز رسانی های جدید، کاربران با مشکلات عجیبی مواجه می شوند که عملکرد سیستم را مختل می کند. یکی از این موارد Task Manager ویندوز 11 بود.به نظر می رسد اکنون باگ عجیب ویندوز 11 که Task Manager با آن مشکل داشت برطرف شده است. با مایفون مگ با بودن

باگ عجیب ویندوز 11 که باعث از کار افتادن Task Manager شده بود، رفع شد

برخی از کاربران ویندوز 11 اخیرا با مشکلی در آپدیت پیش نمایش این سیستم عامل مواجه شده اند که در آن Task Manager با رنگ های مختلف نمایش داده می شود که ممکن است آن را غیرقابل خواندن کند. اما خبر خوب این است که آخرین به روز رسانی ویندوز 11 این مشکل را برطرف کرده است. این مشکل در یک به‌روزرسانی اختیاری (پیش‌نمایش، یعنی هنوز در حال آزمایش است) برای ویندوز 11 که در اواخر نوامبر منتشر شد (نام رمز KB5020044) مشاهده شد.

این مشکل باعث شد که Task Manager و پنلی که فرآیندهای در حال اجرا شما را نمایش می دهد و طیف وسیعی از جزئیات دیگر مانند میزان مصرف منابع (CPU، حافظه، GPU و غیره) در برخی از قسمت های رابط کاربری به رنگ های غیرمنتظره تغییر کند. یعنی اطلاعاتی که داره و با وجود این مشکل امکان خوندن این اطلاعات وجود نداشت.

باگ عجیب ویندوز 11

این قطعا یکی از عجیب‌ترین باگ‌های ویندوز است که در سال‌های اخیر دیده شده است، و اگرچه مانع خاصی برای کار با این سیستم عامل نیست، اگر بخواهید با آن مقابله کنید، قطعاً به یک مشکل آزاردهنده تبدیل خواهد شد. به گفته مایکروسافت، کاربرانی که حالت سفارشی را در Personalization > Colors in Settings انتخاب کرده بودند، تحت تأثیر این مشکل قرار می گیرند.

خبر خوب این است که طبق گزارش رسانه Bleeping Computer، مشکل با آخرین کد به‌روزرسانی تجمعی ویندوز 11 KB5021255 که اوایل این هفته منتشر شد، برطرف شد. این به‌روزرسانی (KB5021255) در حال حاضر برای کاربران ویندوز 11 قابل دانلود است، اما اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید، به Windows Update بروید و به‌روزرسانی‌های جدید را بررسی کنید. اکنون باید بتوانید این به روز رسانی را دریافت کنید.

کاربران باید مشکلات مربوط به به روز رسانی اختیاری را جدی بگیرند. تعجبی ندارد که باگ معرفی شده توسط یک به روز رسانی پیش نمایش را مشاهده کنید. این به‌روزرسانی‌ها دقیقاً به این دلیل اختیاری هستند که توسط کاربران آزمایش می‌شوند، و نصب آنها در سیستم‌های اصلی زمانی که مشکلی را برطرف می‌کنند که در واقع باعث از بین رفتن عملکرد شده است، عاقلانه است. زیرا این آپدیت ها از یک طرف می توانند مشکلی را برطرف کنند و از طرف دیگر مشکل جدیدی را دقیقاً مانند آنچه در اینجا رخ داده ایجاد کنند.

باگ عجیب ویندوز 11

این به این معنی است که هنگام اجرای بازی ها باگ برطرف شده است، اما مدیر وظیفه مشکل دارد. البته، فقط به‌روزرسانی‌های پیش‌نمایش نیستند که می‌توانند ناخواسته بخش‌هایی از ویندوز را خراب کنند. همانطور که در گذشته دیده‌ایم، حتی به‌روزرسانی‌های اصلی می‌توانند حاوی باگ‌های جدی و نگران‌کننده باشند. مطمئناً این مورد در مورد ویندوز 10 صدق می کند، اگرچه ما چیزی به اندازه مشکل حذف فایل در ویندوز 11 ندیده ایم.

مطابق با رادار فنیحداقل در مورد Task Manager، این باگ بر بسیاری از افراد تأثیر نمی‌گذارد، زیرا تنها تعداد کمی از کاربران به‌روزرسانی آزمایشی را نصب می‌کنند و کسانی که نیاز به تغییر تنظیمات فوق‌الذکر دارند، اگرچه همه کاربران بر روی آن تأثیر نمی‌گذارند. علاوه بر این، حل مشکل به سرعت انجام شد، در واقع تنها چند هفته پس از کشف باگ.

هر کاربری که به‌روزرسانی آزمایشی را نصب و اجرا می‌کند (خواه Windows Insiders که بیلدهای پیش‌نمایش ویندوز 11 را نصب کرده‌اند یا آن‌هایی که از نسخه منتشر شده ویندوز 11 استفاده می‌کنند و از به‌روزرسانی‌ها استفاده خواهند کرد). از همیشه آماده تر از حد معمول باشید. نظر شما در مورد باگ عجیب ویندوز 11 که باعث ایجاد مشکل در Task Manager شده است چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا