اخبار فناوری

باز کردن قفل تب ناشناس کروم با حسگر اثر انگشت امکان پذیر شده است

تب ناشناس یک ویژگی مهم و پرکاربرد برای مرور محتوایی است که نمی‌خواهید در تاریخچه مرور شما ذخیره شود. همچنین از ردیابی سابقه مرور ما توسط دیگران جلوگیری می کند. اگر از این حالت زیاد استفاده می کنید، خبرهای خوبی برای شما داریم. باز کردن قفل تب ناشناس کروم با حسگر اثر انگشت امکان پذیر است.

قفل تب ناشناس Chrome با اثرانگشت خوان

اخیراً مرورگر اینترنت گوگل کروم پشتیبانی از قفل اثر انگشت را در تب ناشناس اضافه کرده است. این ویژگی جدید حریم خصوصی بیشتری را برای کاربر فراهم می کند. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است هنگام مرور در یک برگه ناشناس، اگر تلفن خود را قفل کنید یا به برنامه دیگری بروید، شناسایی اثر انگشت برای باز کردن مجدد برگه Google Chrome لازم است.

گوگل امروز از اضافه شدن گزینه قفل اثر انگشت برای دسترسی به تب ناشناس در کروم برای اندروید خبر داد، ویژگی که اولین بار سال گذشته عرضه شد.

این ویژگی برای اولین بار در اوایل سال 2021 برای Chrome iOS معرفی شد، این ویژگی از شما می‌خواهد پس از راه‌اندازی مجدد مرورگر اندروید، حالت ناشناس را با استفاده از اثر انگشت خود باز کنید.

طبیعتا این ویژگی اختیاری است و می توانید با رفتن به تنظیمات Chrome > حریم خصوصی و امنیت آن را فعال کنید. البته در کنار حسگر اثر انگشت می توانید از کد دیجیتال خود نیز برای این کار استفاده کنید.

گوگل امروز اعلام کرد که این ویژگی “اکنون برای کاربران اندروید در دسترس است” و درصد زیادی از کاربران می توانند در روزهای آینده به این آپدیت دسترسی داشته باشند.

نظر شما چیه؟ به نظر می رسد ممکن است گزینه خوبی برای مرور ایمن تر باشد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا