اخبار فناوری

بازی Forza Horizon 5 با حالت بازی Eliminator Battle Royale معرفی می شود!

بازی های ویدئویی در دور کردن ذهن افراد مختلف از نگرانی ها و نگرانی های روزمره در دوران قرنطینه موفق بوده اند. مایکروسافت که Forza Horizon 5 نام دارد به زودی برمی گردد. اما گفته می شود که Forza Horizon 5 دارای چند حالت جذاب Multi Player است.

Forza Horizon 5 با حالت چند نفره منتشر شد

عنوان Forza Horizon برای مایکروسافت و شرکت های لوازم جانبی بسیار مهم است. ما قبلاً ارائه a را مشاهده کرده ایم مانیتور ایکس باکس ما هم بودیم.

راه اندازی اولین مانیتور Xbox: Philips Momentum 559M1RYV

شهر Wccftech، Playground Games Studio اخیراً جزئیات هیجان انگیز و جدیدی از Forza Horizon 5 را به اشتراک گذاشته است. این بار ویژگی پخش زنده بازی شما با تأکید بر بخش چند نفره وجود دارد. بخش Team Adventure نیز با Horizon Open جایگزین شده است. این بخش گزینه های مختلفی مانند Open Drifting و Open Racing و همچنین حالت حذف محبوب Battle Royale را ارائه می دهد.

Playground Games تورهای جدیدی به بازی اضافه کرده است. اگرچه می توانید در تورنمنت شش نفره Co-op شرکت کنید ، اما این فرصت را خواهید داشت که با دنیای بازی آرام و دلپذیر تعامل داشته باشید. تعداد زیادی مینی بازی جدید در این نسل اضافه شده است. به بیش از 40 ماشین مختلف در این بازی گنجانده شده است ، که طیف گسترده ای از گزینه های رانندگی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد! در زیر لیستی از جزئیات جدید این بازی موجود است که در زیر به آنها می پردازیم:

ماجراجویی در افق خود: سفرهای نفس گیر به مناطق باز و در حال توسعه مکزیک داشته باشید و از رانندگی بی پایان صدها اتومبیل بزرگ محبوب لذت ببرید!

جهان باز متنوع: در این بازی می توانید دنیایی باز و پر از تضاد و زیبایی را تجربه کنید. بیابان های زنده ، جنگل های سرسبز ، شهرهای تاریخی ، ویرانه های پنهان ، سواحل بکر ، دره های وسیع و آتشفشان هایی که زیر برف معلق هستند. همه در یک جهت کشف یک جهان باز منحصر به فرد!

دنیای باز ماجراجویانهخود را در رقابت ها و کمپین های شدید با صدها چالش مختلف غرق کنید! با شرکت در این کمپین ها ، پاداش های مختلفی دریافت خواهید کرد. در نهایت ، می توانید شخصیت های جدیدی را ملاقات کرده و از سری ماموریت Horizon Story پاداش دریافت کنید.

جهان تکامل می یابد: هنگام بازی Forza Horizon 5 ، می توانید انواع مختلف آب و هوا را تجربه کنید ، از جمله طوفان های گرد و غبار شدید و طوفان های گرمسیری. زیرا فصل های مختلف دنیای باز مکزیکی جلوه خاصی به بازی می بخشد.

دنیای باز و اجتماعی: با بازیکنان دیگر تیم تشکیل دهید و وارد بازیهای Horizon Arcade شوید! شما می توانید در چالش های سرگرم کننده و هیجان انگیز شرکت کنید. در این چالش ها هیچ منوی بارگیری وجود ندارد. زیرا می توانید به سرعت با دوستان خود رقابت کنید.

دنیایی باز برای شمابا ابزار جدید سفارشی سازی گیم پلی EventLab ، آزمونهای جدید ، چالش ها ، شیرین کاری ها و حالت های بازی سفارشی را اعمال کنید. در این نسخه از Forza Horizon شما قابلیت های سفارشی سازی خودرو بیشتری خواهید داشت. همچنین می توانید خلاقیت خود را به راحتی به اشتراک بگذارید.

طبق تأیید رسمی از Microsoft Studio ، این عنوان در ٩ نوامبر منتشر شد (آبان ١4٠٠) بیا. این بازی بر روی پلتفرم های رایانه های شخصی ، ایکس باکس وان ، ایکس باکس ایکس سری و سری S منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد این توصیفات Forza Horizon 5 چیست؟ آیا منتظر انتشار آن هستید؟ به نظر شما حالت Battle Royale چقدر جذاب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا