اخبار فناوری

باتری سامسونگ گلکسی A54 احتمالا بزرگتر از نسل قبلی است

با وجود افزایش ظرفیت باتری گلکسی A53 نسبت به نسل قبلی خود، عملکرد دستگاه با هر بار شارژ بهبود چندانی نداشته است. خبر تا حدودی امیدوارکننده این است که باتری سامسونگ گلکسی A54 احتمالاً بزرگتر از نسل قبلی خواهد بود.

باتری سامسونگ گلکسی A54

جزئیات بیشتر در مورد Samsung Galaxy A54 منتشر شده است. این اطلاعات مربوط به باتری آن است که مدل EB-BA546ABY خواهد بود. ظرفیت اسمی آن 4905 میلی آمپر ساعت است که نسبت به گلکسی A53 با ظرفیت اسمی 4860 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است.

با توجه به اینکه گلکسی A53 ظرفیت باتری تبلیغ شده A54 که با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تبلیغ می شود احتمالاً 5100 میلی آمپر ساعت است. البته اگر تراشه بهینه تری برای آن انتخاب نشود، آن 100 میلی آمپر ساعت اضافی ممکن است تاثیر زیادی روی خروجی دستگاه نداشته باشد.

سامسونگ

سامسونگ

شرق گلکسی A54 آیا با شارژ سریعتر عرضه می شود؟ ما هنوز نمی دانیم، اما احتمالا نه. مدل فعلی از شارژ 25 واتی پشتیبانی می کند.این شارژر در مدل پرچمدار S22 نیز موجود است و شایعات می گویند که مدل پایه Galaxy S23 احتمالاً از همین قدرت پشتیبانی می کند. بنابراین ارتقاء آن برای یک میان رده ممکن است چندان منطقی نباشد.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، گلکسی A54 یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی جدید خواهد داشت. برای مقایسه، گلکسی A52 و A53 ​​دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بودند. همچنین سنسور عمق 5 مگاپیکسلی که در مدل های قبلی وجود داشت در این دستگاه حذف می شود. یک سنسور اصلی توانمندتر می تواند به تنهایی داده های عمق را جمع آوری کند، بنابراین ممکن است سنسور اختصاصی لازم نباشد.

اعضای اصلی سری Galaxy Ax4 سامسونگ در زمستان 1401 رونمایی خواهند شد. گلکسی A54 به احتمال زیاد در همین دوره رونمایی خواهد شد.

نطر شما چی هست؟ آیا شما انتظار آن را دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا