اخبار فناوری

این آیفون 12 را با دو پورت USB C و Lightning کشف کنید

اولین مورد کمتر از یک سال و نیم پیش بود آیفون جهان با پورت USB-C به جای رعد و برق، بالاخره محقق شد. علاوه بر این، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که در پاییز 1402 شاهد ارائه آیفون 15 با پورت USB C باشیم حتی اگر پورت USB-C آیفون 15 با محدودیت های خاص اپل همراه خواهد بود. اگر حوصله صبر کردن و محدود کردن خود را ندارید، محصولی ویژه ساخته شده است. یک آیفون 12 دو پورت توسط یک کاربر علاقه‌مند ساخته شده و دارای USB C و در نتیجه لایتنینگ است.

آیفون 12 با دو پورت

یک مهندس خلاق تصمیم گرفت یک پورت دوم را به آیفون خود اضافه کند و یک پورت USB-C را در سمت راست پورت لایتنینگ موجود قرار داد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، این دو پورت کاملا کاربردی هستند.

برای مثال اگر بخواهیم به مزیت های این طراحی دو پورت اشاره کنیم، باید گفت که اکنون می توانید مانند سال 2016 در دنیای آیفون ها از هدفون و شارژ همزمان استفاده کنید که پس از آن جک هدفون قرار گرفت. با آیفون 7 حذف شد. البته، برای انتقال فایل یا شارژ گوشی از طریق یک درگاه بسیار رایج تر، می تواند حتی بهتر باشد.

در اینجا فیلم تبدیل آیفون 12 با یک پورت لایتنینگ به مدل 2 پورت مجهز به USB C را مشاهده می کنید:

یکی از دلایلی که درگاه لایتنینگ آیفون 15 در نهایت به USB-C تغییر می کند، به دلیل اجرای قریب الوقوع قوانین جدید در اتحادیه اروپا است که تقریباً همه دستگاه های الکترونیکی را ملزم به استفاده از یک نوع پورت شارژ می کند.

با این حال، شایعه‌ای منتشر شده که ادعا می‌کند اپل ممکن است مشخصات پورت USB C را به کابل‌ها و لوازم جانبی مورد تایید خود برند محدود کند. این نشان می دهد که اپل علی رغم استفاده از استاندارد شارژ مشترک، اکوسیستم Made-For-iPhone خود را حفظ خواهد کرد. این یعنی اگر شایعه گفته شده تایید شودشما نمی توانید از کابل USB C از تلفن Android خود به iPhone استفاده کنید.

اما مهم است که در نظر داشته باشید که پورت USB-C آیپد، کنترل از راه دور Apple TV یا پورت های Thunderbolt در مک های مختلف اپل به لوازم جانبی مورد تایید اپل محدود نمی شود. امیدواریم آیفون 15 با USB-C این الگو را ادامه دهد.

پورت USB-C آیفون 15 اپل از لوازم جانبی محدودی پشتیبانی می کند

اولین آیفون جهان با پورت USB-C به جای لایتنینگ بالاخره به واقعیت تبدیل شد

نظر شما در مورد پوشیدن آیفون 2 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا