اخبار فناوری

اینفینیکس Hot 30 Play با نمایشگر ۹۰ هرتزی و باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

اینفینیکس چندی پیش از گوشی های هوشمند سری هات ۳۰ رونمایی کرد. هم اکنون این برند، تلفن هوشمند جدیدی را به این سری اضافه کرده است. جدیدترین محصول اقتصادی اینفینیکس، Hot 30 Play نام دارد. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این تلفن هوشمند مقرون به صرفه بیندازیم.

اینفینیکس Hot 30 Play از صفحه نمایش ۹۰ هرتزی بهره می‌برد

اینفینیکس Hot 30 Play طراحی زیبایی دارد. دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم از نوع AI است. در قاب پشتی این دستگاه نوار هایی به شکل مورب کشیده شده اند. Infinix Hot 30 Play دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۸۲ اینچی با وضوح HD+ است. این نمایشگر رزولوشن ۹۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. دوربین ۸ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می‌شود.

برخی از مشخصات اینفینیکس هات ۳۰ پلی

تراشه مدیاتک هلیو جی ۳۷ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Infinix Hot 30 Play را بر عهده دارد. این گوشی هوشمند با دو حافظه رم ۸ و ۴ گیگابایتی و حافظه های ذخیره سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی قابل تهیه خواهد بود. خوشبختانه این دستگاه از کارت حافظه میکرو اس دی نیز پشتیبانی می‌کند. جدیدترین تلفن هوشمند اقتصادی اینفینیکس دارای سیستم خنک کننده گرافیتی دو لایه برای دفع گرما است. Infinix Hot 30 Play به باتری بسیار پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری مجهز است. این باتری به وسیله آداپتور ۱۸ واتی و از طریق درگاه USB Type-C شارژ می‌شود. این گوشی به طور پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری XOS 12.6 برخوردار خواهد بود.

Infinix Hot 30 Play

همان طور که Gizmochina اشاره کرده است، اینفینیکس Hot 30 Play در سه رنگ مشکی، بنفش و سفید عرضه می شود. نسخه پایه این گوشی هوشمند اقتصادی اینفینیکس قیمتی معادل ۸۰,۰۰۰ نایرا نیجریه (حدودا ۱۷۳ دلار) دارد.

سری Hot 30 اینفینیکس معرفی شد: چهار گوشی اقتصادی جدید

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون به صرفه جدید اینفینیکس چیست؟ آیا تا کنون تجربه استفاده از گوشی های این کمپانی را داشته اید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/28/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%81%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%B3-hot-30-play-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%DB%B9%DB%B0-%D9%87%D8%B1%D8%AA%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا