اخبار فناوری

ایرپادهای هواوی FreeBuds 5 با طراحی عجیب و غریب رسما معرفی شدند

امروز هواوی فصل جدیدی را در گجت های پوشیدنی باز کرد و مدل جدید AirPods خود به نام FreeBuds 5 را معرفی کرد که طراحی عجیبی دارد.

هدفون هواوی FreeBuds 5

دو سال پس از عرضه هواوی جوانه های رایگان 4 مدتی می گذرد و هواوی زمان زیادی برای کار روی مدل جدید AirPods خود داشته است.

طراحی هوآوی FreeBuds 5 از «اشک های روپرت» الهام گرفته شده است. هواوی FreeBuds 5 شکل جدیدی با انحنای کامل ایجاد کرده است و ساقه این هدفون دارای شکل قطره ای است که در مقایسه با سایر پوشیدنی ها کاملاً قابل تشخیص است.

این هدفون جدید همچنین تحت آزمایش شبیه سازی سایش و اتصال دقیق گوش قرار گرفته است. شکل منحنی ساقه‌های این هدفون‌ها می‌تواند به طور طبیعی با ساختار مجرای گوش متناسب باشد تا تجربه‌ای راحت از پوشیدن داشته باشد.

هدفون هواوی FreeBuds 5

هدفون هواوی FreeBuds 5

این هدفون‌ها از طراحی حذف نویز استفاده می‌کنند که به Noise Cancelling Performance 3.0 ارتقا یافته است. از دریافت صدا تا پخش، کل فرآیند عملکردی این مدل بهبود یافته است و عملکرد کاهش نویز بهتری را به همراه دارد.

طراحی داخلی کلاه ایمنی دارای معماری سه قسمتی است. این قطعات شامل صدا، ماژول درام و PCB کنترل است که به طور مستقل قرار می گیرند.

Huawei FreeBuds 5 دارای واحد امواج مغناطیسی است که توسط آهنرباهای دو حلقه ای قوی هدایت می شود. این هدفون بی سیم از دیافراگم فوق العاده ای با قطر 11 میلی متر و همچنین فناوری فشار صدای Turbo بهره می برد.

Huawei FreeBuds 5 همچنین از کدک های دوگانه L2HC و LDAC برای دستیابی به کیفیت صدای باکیفیت پشتیبانی می کند.

این هدفون دارای یک الگوریتم بهینه سازی شنوایی در زمان واقعی با باند بسیار گسترده است. Huawei FreeBuds 5 می‌تواند به‌طور هوشمندانه بر اساس ساختار کانال گوش، شرایط پوشیدن و سطح صدا در زمان واقعی محاسبه کند و در عرض 2 ثانیه جبران‌سازی فوق‌باند 100Hz-2kHz را انجام دهد.

جدیدترین AirPods هواوی همچنین با قاب شارژ باتری آن تا 30 ساعت عمر می کند. این دستگاه از شارژ سریع 5C پشتیبانی می کند و با 5 دقیقه شارژ، هدفون می تواند تا 2 ساعت محتوای صوتی پخش کند.

نظر شما در مورد Huawei FreeBuds 5 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا