اخبار فناوری

ایرپادهای اپل طی دو سال آینده ویژگی های سلامت شنوایی را دریافت خواهند کرد

اپل واچ یک گجت بسیار قدرتمند با بسیاری از ویژگی های مرتبط با سلامتی است. این پوشیدنی تاکنون با ویژگی هایی مانند تشخیص سقوط، تشخیص تصادف و پایش ضربان قلب کاربران را از جنبه های مختلف نجات داده است. اپل به تدریج به دنبال گسترش ویژگی های سلامت خود به لوازم جانبی اضافی برای ارائه پشتیبانی بیشتر از کاربران است. به این معنا و به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، ایرپادهای اپل همچنین می توانند با ویژگی های سلامت شنوایی مهم تری طی یکی دو سال آینده عرضه شوند.

ویژگی های سلامت شنوایی Apple AirPods

در آخرین ویرایش خبرنامه برای روشن شدنگورمن می‌گوید که فکر می‌کند اپل “در یک یا دو سال آینده AirPods را به یک دستگاه سلامت تبدیل می‌کند و به نوعی قابلیت شنوایی دارد.”

اپل در سال‌های اخیر چندین ویژگی متمرکز بر شنوایی مانند Live Listen و Conversation Boost را به AirPods اضافه کرده است، اما Gorman خاطرنشان می‌کند که این ویژگی‌ها هنوز توسط FDA تایید نشده و برای جایگزینی سمعک طراحی شده‌اند. با توجه به اهداف سلامتی اپل، انتظار دارد که AirPods در آینده نزدیک این نوع عملکردها را “به طور رسمی” انجام دهد.

ویژگی های سلامت شنوایی Apple AirPods

ویژگی های سلامت شنوایی Apple AirPods

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، قبلاً قصد این شرکت را برای افزودن قابلیت‌های نظارت بیومتریک سلامت به مدل‌های آینده AirPods برجسته کرده بود. حق ثبت اختراع اپل یک سیستم نظارت بر تناسب اندام مبتنی بر کلاه ایمنی را توصیف می کند که دارای یک حسگر بیومتریک پیشرفته برای تشخیص معیارهای فیزیولوژیکی مانند دما، ضربان قلب، سطح تعریق و غیره است. با تماس با پوست و حسگرهای حرکتی داخلی. کوین لینچ، معاون فناوری اپل نیز اشاره کرد که AirPods می تواند منبعی برای داده های بهداشتی اضافی در آینده باشد.

ویژگی‌های جدید سلامت شنوایی لزوماً به عرضه ایرپادهای جدید بستگی ندارد، زیرا مدل‌های فعلی از قبل دارای بلندگوها و میکروفون‌هایی برای پشتیبانی از این ویژگی‌ها هستند و می‌توان آنها را از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزار به دستگاه‌های موجود منتقل کرد.

نظر شما در مورد ویژگی های سلامت شنوایی ایرپادهای اپل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا