اخبار فناوری

اپل پیش بینی فروش آیفون 14 خود را به 95 میلیون دستگاه افزایش داده است

بر اساس این گزارش تایوان اقتصادی تایمزاپل به تامین کنندگان خود اطلاع داده است افزایش تولید آیفون 14 و در نتیجه فروش مورد انتظار این سری هم اکنون از 90 میلیون به 95 میلیون دستگاه افزایش یافته است.

افزایش فروش آیفون 14 اپل

بر اساس این گزارش، اپل از تامین کنندگان خواسته است تا تعداد آیفون های تولیدی خود را به 95 میلیون دستگاه افزایش دهند که این افزایش 5 درصدی نسبت به انتظارات قبلی این شرکت است. بر اساس تحقیقات انجام شده، این گزارش حاکی از آن است که بیشترین میزان تولید و عرضه مربوط به آیفون 14 پرو مکس خواهد بود.

طبق گزارش ها، اپل ماه گذشته وضعیت مشابهی را با تامین کنندگان خود به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که آیفون 14 احتمالاً از سری آیفون 13 فروش بیشتری خواهد داشت.

یکی از دلایلی که ممکن است اپل از تامین کنندگان خود خواسته باشد تا فروش آیفون 14 را به 95 میلیون دستگاه افزایش دهند، این است که می خواهد از رکود بازار گوشی های اندرویدی استفاده کند.

همچنین، جایگزینی آیفون 13 مینی با آیفون 14 مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی احتمالاً عرضه تلفن های اپل را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. در حال حاضر، بسیاری از کاربران گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ را ترجیح می‌دهند، اما به ویژگی‌های Pro نیازی ندارند و حاضر نیستند قیمت کاملی برای آنها بپردازند.

افزایش فروش آیفون 14 اپل

افزایش فروش آیفون 14 اپل

انتظار می رود تولید انبوه آیفون 14 در ماه جاری آغاز شود و تامین کنندگان در هفته های اخیر ارسال قطعات را افزایش داده اند. پیش از این، فاکسکان به‌عنوان تامین‌کننده اصلی اپل، طبق گزارش‌ها، پاداش‌های خود را در تلاش برای جذب کارگران برای رسیدن به هدف خود برای افزایش تولید آیفون 14 افزایش داده است.

سری آیفون 14 با دو اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی و 6.7 اینچی در چهار مدل مختلف شامل آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس شکل خواهد گرفت. در مدل‌های رده بالای آیفون‌های آینده، کاربران می‌توانند انتظار تغییرات قابل توجهی از جمله بهبود قابلیت‌های دوربین با سنسور 48 مگاپیکسلی جدید برای لنز اصلی، جایگزینی طراحی ناچ صفحه نمایش از طریق حفره + کپسول نمایشگر، عملکرد سریع‌تر با A16 را داشته باشند. تراشه ، و بیشتر.

نظر شما درباره افزایش فروش آیفون های بعدی اپل و انتظارات بالای این شرکت چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا