اخبار فناوری

اپل و سامسونگ توسعه صفحه نمایش 10.9 اینچی Old Air Air را متوقف کرده اند

بر اساس گزارش جدید برقاپل یک پروژه مشترک با سامسونگ برای استفاده از صفحه نمایش قدیمی که توسط شرکت کره ای توسعه داده شده است ، به اشتراک می گذارد آیپد ایر 10.9 اینچی متوقف شده است.

همکاری با اپل و سامسونگ برای توسعه صفحه نمایش قدیمی iPad را متوقف کنید

افراد آشنا با این موضوع گفتند که پروژه به دلیل ساختار واحد پنل OLED یا مسائل مربوط به سوددهی یا هر دو متوقف شد.

ساختار پنل OLED که در حال حاضر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد به گونه ای است که پیکسل های قرمز ، سبز و آبی یک لایه انتشار ایجاد می کنند.

گفته می شود اپل از روشنایی پنل های OLED فعلی ناراضی است و همچنین نگران طول عمر این پنل است ، زیرا مصرف کنندگان معمولاً iPad های خود را بیشتر از تلفن های هوشمندی که چرخه ارتقاء کوتاه تری دارند ، نگه می دارند.

در عوض ، اپل می خواهد اولین کسی باشد که از یک ساختار پشتی OLED برای iPad خود استفاده می کند که به جای یک لایه ، از دو لایه آلودگی قرمز ، سبز و آبی ترکیب می کند. این محلول روشنایی را دو برابر کرده و عمر پنل را چهار برابر می کند.

بر اساس این گزارش ، با این حال ، سامسونگ تنها ساختار اول را منتشر کرده است و نمی تواند یا نمی خواهد نوع دوم فناوری را ارائه دهد.

توسعه صفحه نمایش قدیمی iPad را متوقف کنید

توسعه مانیتور قدیمی iPad را متوقف کنید

همچنین گفته می شود سودآوری عامل اصلی عدم تمایل سامسونگ به ارائه این فناوری است. مگر اینکه شرکت متقاعد شده باشد که OLED iPad Air در مقادیر زیاد در مدت زمان طولانی به فروش می رسد. در غیر این صورت ، آماده سازی برای فرآیند ماژول این محصولات ارزش هزینه ای ندارد.

اکثر شایعاتی که در مورد iPad Old Air می شنویم می گویند این تبلت در سال 2022 عرضه می شود و گزارش کره ای امروز احتمال انتشار آن را تا یک سال به تاخیر می اندازد. در ماه مارس ، مینگ چی کو تحلیلگر اپل گفت که انتظار می رود اپل سال آینده از OLED استفاده کند ، در حالی که DigiTimes همچنین قصد دارد iPad Air Old را تا سال 2022 راه اندازی کند.

فناوری OLED گران است ، به همین دلیل است که تا کنون آن را به دستگاه های کوچکتر مانند iPhone و Apple Watch محدود کرده است. هنگامی که در iPad استفاده می شود ، روشنایی بهتر ، کنتراست بیشتر ، رنگ مشکی عمیق تر و زاویه دید وسیع تری را به ارمغان می آورد.

آیپد ایر 5 اپل با دوربین دوگانه و آیپد مینی با صفحه نمایش بزرگتر معرفی خواهند شد

نظر شما در مورد عدم ارائه iPad Air با صفحه نمایش قدیمی سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا