اخبار فناوری

اپل واچ با لبه تخت ، ایرپاد پرو جدید و طراحی مجدد آیپد پرو در سال 2022 عرضه می شود

با وجود انتظار برای معرفی ایرپادهای نسل سوم سیب داخل رویداد هفته گذشته این شرکت ، که در نهایت عملی نشد ، مارک گورمن از بلومبرگ است در آخرین شماره خبرنامه هفتگی روشن کن خودش خبرهای خوبی در این زمینه دارد. او می گوید هنوز انتظار دارد اپل قبل از پایان سال ایرپاد 3 خود را معرفی کند. وی همچنین ادعا می کند که اپل واچ با لبه های تخت گسترده در سال 2022 همراه با طراحی مجدد آیپد پرو معرفی می شود.

طراحی مجدد اپل واچ با Flat Edge ، New AirPads Pro و iPad Pro

شایعات قبلی این بود که ایرپادهای جدید با فناوری حذف نویز فعال (ANC) عرضه می شوند ، اما این قطعاً ویژگی ای است که ایرپادهای معمولی را از نسخه Pro متمایز می کند ، بنابراین باید منتظر ماند و دید اپل چه ویژگی هایی برای نسخه جدید خود دارد. یک. ابزار قابل حمل

گورمن در ادامه اشاره می کند که در سال 2022 ، طرفداران اپل شاهد عرضه سه ساعت جدید اپل خواهند بود که یکی از آنها دارای طراحی لبه تخت است.

او همچنین خاطرنشان کرد که سال 2022 سال “ارتقاء عمده آیفون” است ، انتشار نسخه جدیدی از AirPads Pro ، iPad Pro ، که دوباره طراحی شده است. همچنین انتظار داریم سال آینده پیش نمایش هدست واقعیت مجازی / واقعیت افزوده (AR / VR) اپل را مشاهده کنیم.

AirPads Pro جدید

AirPads Pro جدید

گورمن در حال نوشتن است آیفون 13 و آیفون 13 پرو در مقایسه با مدل های سال گذشته ، مدل جدید دارای بریدگی صفحه کوچکتر و صفحه نمایش 120Hz ProMotion است. او می گوید بزرگترین شگفتی برای کاربران iPhone در سال جاری عدم افزایش قیمت و تاریخ انتشار است ، فقط یک هفته پس از شروع پیش سفارشات به با این حال ، Gorman ممکن است باتری های با ظرفیت بیشتر را فراموش کرده باشد ، این یکی از دلایلی است که شما واقعاً تصمیم به ارتقاء آن دارید.

البته ، پاوربانک ها ، قاب های باتری و سایر لوازم جانبی وجود دارند که قیمت آنها کمتر از آیفون 13 پرو مکس جدید است. اما گاهی اوقات حمل همه آن اقلام اضافی فقط یک مشکل و سردرگمی است. زیرا به طور کلی حجیم و سنگین هستند و نمی توان در هر شرایطی از آنها استفاده کرد.

اول از همه ، چندین افشاگر مشهور ، از جمله کو ، پروسر و خود گورمن ، انتظار داشتند که اپل واچ سری 7 تعمیر اساسی شود ، اما در نهایت شکست خورد. نظرات بی شماری درباره آنچه اتفاق افتاده وجود دارد. برخی می گویند ممکن است اپل در آخرین لحظه ساعت خود را تغییر داده باشد ، اگرچه به نظر نمی رسد که یک شرکت بزرگ مانند اپل ، در حالی که از افشای اطلاعات بسیار بیزار است ، در واقع چنین طرحی را در ذهن داشته است.

ساعت اپل با لبه تخت

ساعت اپل با لبه تخت

به دلایلی ، ساعت لبه تخت در رویداد هفته گذشته ظاهر نشد. در حال حاضر ، این احتمال وجود دارد که اپل قصد داشته از طراحی مدرن خود برای ساعت آینده و نسل هشتم این ابزار همیشه استفاده کند و این کاملاً منطقی است. اپل هرگز از تراشه جدید S7 استفاده شده در سری 7 نام نبرد ، اما همانطور که گورمن در ایمیل خود اشاره کرده است ، به نظر می رسد تراشه مورد استفاده در ساعت جدید همان چیپست S6 با سری 6 باشد.

گورمان نیز دوباره طراحی شد آیپد مینی جدید “قابل توجه” نامیده می شود اما به دلیل شباهت هایی که در طراحی وجود دارد ، او آن را iPad Air Mini می نامد. این موارد شامل ادغام Touch ID با دکمه روشن / خاموش دستگاه است که منجر به ایجاد یک قاب باریک می شود. او می گوید کسانی که لپ تاپ یا آیفون 12 و 13 پرو مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی دارند نیازی به آیپد مینی جدید نخواهند داشت. اما او همچنین می افزاید که دوست دارد روزی را ببیند که آیفونش باز شود و تبدیل به آیپد 8 اینچی شود.

نظر شما در مورد محصولات آینده اپل ، از جمله اپل واچ با لبه تخت ، ایرپاد پرو جدید و طراحی مجدد آیپد پرو چیست؟ از ارائه کدام یک از این دستگاه ها بیشتر خوشحال هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا