اخبار فناوری

اپل همچنین در حال توسعه یک هدست واقعیت ترکیبی ارزان‌تر است

دنیای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده مدت هاست که منتظر ورود اپل بوده و پایان این انتظار چندان نزدیک نیست. در حالی که هنوز اولین محصول اپل را در این زمینه مشاهده نکرده‌ایم، گزارش‌های جدید به ما می‌گویند که اپل همچنین در حال توسعه یک هدست واقعیت ترکیبی ارزان‌تر است.

هدست واقعیت ترکیبی ارزان اپل

انتظار می رود اپل امسال یک هدست واقعیت ترکیبی پرچمدار عرضه کند. گفته می‌شود که Reality Pro حدود 3000 دلار قیمت دارد و امروز The Information نشان می‌دهد که کوپرتینویی‌ها می‌خواهند محصولی مقرون‌به‌صرفه‌تر و نزدیک‌تر به هدست Meta Quest Pro عرضه کنند. این محصول متا در حال حاضر 1500 دلار قیمت دارد.

بلومبرگ نیز به این موضوع اشاره می کند و فاش می کند که اکثریت تیم توسعه فناوری اپل روی هر دو دستگاه کار می کنند و هدفون مقرون به صرفه می تواند در سال 2024 وارد بازار شود.

انتظار می رود Apple Reality Pro دارای صفحه نمایش داخلی 4K برای هر چشم، چندین دوربین رو به بیرون و یک تراشه بی سیم H2 برای جفت شدن سریع با AirPods باشد. همه اینها احتمالاً در یک مدل اقتصادی تر جایگزین یا حذف می شوند.

در اوایل این ماه، گزارشی مبنی بر اینکه کوپرتینو می‌خواست از اتکای خود به تراشه‌های ارتباطی کوالکام و برادکام جدا شود، نشان داد که می‌توانیم یک تراشه همه‌جانبه را ببینیم که توسط اپل برای شبکه‌های Wi-Fi، بلوتوث و ارتباطات راه دور ساخته شده است. کار بر روی این پروژه ها به این معنی است که پروژه عینک واقعیت افزوده اپل به حالت تعلیق درآمده است و مشخص نیست چه زمانی راه اندازی خواهد شد.

نظر شما چیه؟ فکر می کنید اپل چند هدست واقعیت ترکیبی ارائه خواهد کرد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا