اخبار فناوری

اپل قیمت ها را در اپ استور به روز کرده است: از 29 سنت به 10000 دلار

اپل امروز اعلامیه 700 گزینه قیمت گذاری اضافی برای برنامه های App Store در اختیار توسعه دهندگان قرار داد که به آنها اجازه می داد برنامه های خود را از 29 سنت تا 10000 دلار قیمت گذاری کنند. توسعه دهندگانی که مایلند قیمت برنامه خود را بیش از 1000 دلار تعیین کنند، باید درخواستی را به اپل ارسال کنند تا از انتشار برنامه های غیرضروری گران قیمت در اپ استور جلوگیری شود.

قیمت گذاری اپ استور

در مجموع، توسعه‌دهندگان می‌توانند از بین 900 گزینه قیمت‌گذاری مختلف انتخاب کنند که 100 گزینه برتر فقط در صورت درخواست در دسترس هستند. قیمت جدید نیز به تدریج افزایش می یابد که شامل هر 10 سنت تا 10 دلار، هر 50 سنت بین 10 تا 50 دلار و غیره می شود. قیمت‌های گرد نیز در دسترس خواهند بود (مانند 0.90 دلار یا 1.00 دلار)، و همچنین قیمت‌هایی که با دو رقم تکراری شروع می‌شوند (مانند 110000 پوند در کره جنوبی).

در آگوست 2021، اپل وعده داد که به عنوان بخشی از توافق 100 میلیون دلاری با توسعه دهندگان، قیمت های App Store را افزایش دهد.

قیمت گذاری اپ استور

قیمت گذاری اپ استور

اپل همچنین مدیریت تغییرات نرخ ارز را برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد ویترین فروشگاه مورد نظر را به عنوان مبنایی برای تولید خودکار قیمت‌های App Store از 44 ارز مختلف انتخاب کنند. برای مثال، اپل ادعا می‌کند که یک توسعه‌دهنده بازی ژاپنی که بیشتر تجارت خود را از مشتریان ژاپنی می‌گیرد، می‌تواند قیمتی برای یک فروشگاه ژاپنی تعیین کند و با تغییر نرخ ارز و مالیات در سراسر جهان، به‌طور خودکار قیمت‌های خارج از کشور خود را به‌روزرسانی کند. در صورت تمایل، توسعه‌دهندگان همچنان می‌توانند قیمت‌های خود را برای هر ویترین فروشگاه تعیین کنند.

اپل می‌گوید گزینه جدید مدیریت قیمت و تغییر برای برنامه‌هایی که اشتراک‌های قابل تمدید خودکار را ارائه می‌کنند از امروز و برای سایر برنامه‌ها و خریدهای درون‌برنامه‌ای در بهار امسال در دسترس خواهد بود.

اپل به‌طور دوره‌ای قیمت‌ها را در مناطق خاصی از اپ استور براساس تغییرات ارز و مالیات به‌روزرسانی می‌کند. از سال 2023، این شرکت می‌گوید توسعه‌دهندگان با برنامه‌های پولی و خریدهای درون‌برنامه‌ای می‌توانند قیمت‌های محلی را تعیین کنند، که دیگر تحت تأثیر تعدیل‌های خودکار قیمت قرار نخواهند داشت.

نظر شما در مورد به روز رسانی قیمت اپ استور چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا