اخبار فناوری

اپل در حال کار بر روی یک آیپد 16 اینچی برای سال آینده است

طبق آخرین گزارش این نشریه اطلاعات گزارش شده است که اپل در حال توسعه یک مدل بزرگتر آیپد 16 اینچی است و انتظار می رود آن را در سه ماهه چهارم سال 2023 عرضه کند. این دستگاه بزرگترین مدل iPad خواهد بود، ابعاد آن حتی بزرگتر از iPad Pro 12، 9 اینچ است. .

اپل آیپد 16 اینچی

در این گزارش آمده است: «آی‌پد ۱۶ اینچی احتمالاً برای متخصصان خلاقی مانند گرافیست‌ها و طراحانی خواهد بود که صفحه نمایش بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهند». این وب سایت هنوز جزئیات بیشتری در مورد دستگاه آینده فاش نکرده است. با این حال، بر اساس ابعاد، صفحه نمایش آن احتمالاً به اندازه مک بوک پرو 16 اینچی خواهد بود و صفحه نمایش بیشتری را برای کاربران تجاری فراهم می کند.

مارک گورمن از بلومبرگ سال گذشته ادعا کرد که اپل در حال بررسی ایده آی‌پدهای بزرگ‌تر است که می‌تواند مرز بین تبلت و لپ‌تاپ را بیشتر محو کند.

اپل آیپد 16 اینچی

اپل آیپد 16 اینچی

در اوایل سال جاری، تحلیلگر صنعت نمایشگر راس یانگ ادعا کرد که اپل همچنین در حال توسعه یک آیپد پرو ۱۴ اینچی بزرگتر با نمایشگر مینی LED است. با توجه به این دو شایعه، اپل ممکن است در نظر داشته باشد مدل‌های آیپد پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی را در سال آینده عرضه کند، دقیقاً مانند مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی.

این شرکت اخیرا آیپد پرو 2022 به روز رسانی شده با تراشه M2، پشتیبانی از Wi-Fi 6E، قابلیت قلم شناور، پشتیبانی از ضبط ویدئو ProRes و برخی بهبودهای جزئی دیگر.

صف آی‌پد در حال حاضر و با معرفی به اندازه کافی گیج کننده است آیپد 10 هفته گذشته جدید، این خانواده گیج کننده تر شدند. جالب است که ببینیم اپل چگونه می‌تواند نسخه بزرگ‌تری از آی‌پد را وارد خط تولید خود کند.

نظر شما در مورد امکان ارائه آیپد جدید در سایز 16 یا 14 اینچی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا