اخبار فناوری

اپل تا سال 2025 آیپد مینی را با آیپد تاشو جایگزین خواهد کرد

بازار تلفن های همراه تاشو اکنون به بلوغ رسیده است، اما اپل هنوز وارد این عرصه نشده است. سامسونگ و هواوی در گذشته بازیگران اصلی بازار بودند. با این حال، از زمان تحریم هواوی، گوشی های تاشو آن تا حدودی به بازار چین محدود شده است. گزارش های جدید نشان می دهد که اپل به زودی وارد بازار محصولات تاشو خواهد شد. در واقع، اپل ممکن است تا سال 2025 آیپد مینی را با یک آیپد تاشو جایگزین کند.

آیپد مینی را با آیپد تاشو جایگزین کنید

اپل قصد دارد از سال 2025 خط آی پد مینی را که دارای صفحه نمایش کوچکتر از 10 اینچ است، متوقف کند.

این گزارش بر همکاری اپل، سامسونگ و ال‌جی به عنوان 2 تامین کننده صفحه نمایش تاشو تمرکز دارد. این شرکت ها با هم همکاری می کنند تا توسعه یک پنل OLED 20.25 اینچی تاشو هستند. طبق گزارش ها، اپل در حال کار بر روی یک پروژه محصول تاشو در محدوده 20 اینچی است. این شرکت همچنین با برخی از سازندگان بزرگ قطعات چینی همکاری می کند. بدیهی است که ما انتظار داریم اندازه 20.25 اینچی پس از باز شدن قفل دستگاه با اندازه صفحه نمایش مطابقت داشته باشد.

اپل آی پد تاشو

تاشو اپل آی پد (تصویر تزئینی است)

با توجه به اینکه اندازه صفحه نمایش تا شده نزدیک به 20 اینچ است، این دستگاه احتمالا نزدیک به مک بوک خواهد بود. ما انتظار داریم دستگاه در حالت تا شدن حدود 15.3 اینچ اندازه داشته باشد. در حال حاضر اندازه صفحه نمایش سری مک بوک های اپل نیز در همین محدوده قرار دارد. اندازه صفحه نمایش سری iPad (تبلت) کمتر از 10-12.5 اینچ است.

هنوز مشخص نیست که آیا اولین محصول تاشو اپل یک مک‌بوک تاشو با این اندازه خواهد بود یا یک آی‌پد که جایگزین آی‌پد مینی شود، اما همکاری اپل با فروشندگان بزرگ نمایشگر تاشو مطمئناً نشان می‌دهد که روح اپل به زودی در قالب تاشو تزریق خواهد شد. ، و شاید پس از آن. این محصولات کمی منطقی تر هستند.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر محصول تاشو اپل هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا