اخبار فناوری

اپل از پنل نمایشگر OLED BOE در آیفون SE 4 استفاده خواهد کرد

به نقل از وب سایت منتخبانتظار می رود اپل وظیفه تامین پنل های OLED آیفون SE 4 آینده خود را به سازنده نمایشگر چینی BOE واگذار کند.

استفاده از پنل OLED BOE Display در iPhone SE 4

بر اساس گزارش‌ها، BOE چین حجم اولیه پنل‌های OLED سری آیفون 15 امسال را به دلیل مشکلات تولید از دست داد و سامسونگ و ال‌جی بیشترین سفارشات دستگاه‌ها را دریافت کردند. اکنون، به دنبال جبران آن، این شرکت بر روی تولید یک پنل OLED برای iPhone SE 4 ارزان قیمت تمرکز کرده است. حجم پنل های OLED آیفون SE 4 در سال آینده حدود 20 میلیون تخمین زده می شود.

انتظار می‌رود آیفون SE 4 از OLED اصلی استفاده کند که در ابتدا برای آیفون 13 یا 14 2021 سال 2021 در نظر گرفته شده بود، به جای اجرای مشخصات جدید.

برآوردهای فعلی برای پنل 6.1 اینچی OLED آیفون SE 4، قیمت آن را در حدود 40 دلار نشان می‌دهد که از طراحی ترانزیستور لایه نازک سیلیکونی پلی کریستالی (LTPS) با دمای پایین (LTPS) استفاده می‌کند که به نظر می‌رسد مشکلات فنی کمی در ساخت دارد. همچنین به BOE شانس بیشتری برای تولید در سطحی قابل قبول با استانداردهای بالای اپل می دهد. قیمت 40 دلاری نیز کمتر از نصف هزینه پنل اکسید پلی کریستالی با دمای پایین (LTPO) برای آیفون 14 پرو مکس است که بیش از 100 دلار برای هر دستگاه هزینه دارد.

استفاده از پنل OLED BOE Display در iPhone SE 4

استفاده از پنل OLED BOE Display در iPhone SE 4

بر اساس اطلاعاتی که ماه گذشته توسط مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل به اشتراک گذاشته شد، اپل توسعه نسل چهارم آیفون SE را با نمایشگر 6.1 اینچی OLED و تراشه 5G طراحی شده توسط اپل آغاز کرده است.

کو گفت که آیفون SE جدید مشابه آیفون 14 استاندارد خواهد بود و دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با حاشیه های نازک تر است. آیفون SE فعلی دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی LCD با حاشیه های ضخیم تر است.

پس از گزارش Kuo، تحلیلگر محترم صفحه نمایش راس یانگ نیز گفت که شنیده است که آیفون SE 4 از پنل OLED BOE استفاده خواهد کرد و گزارش امروز این اطلاعات را تایید می کند.

نظر شما در مورد استفاده از پنل OLED صفحه نمایش BOE در آیفون SE 4 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا