اخبار فناوری

اپل از مشکل صفحه نمایش آیفون 14 پرو آگاه است و به روز رسانی برای رفع این مشکل ارائه خواهد شد

سه هفته پیش در مورد یک مشکل عجیب در آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس نوشتیم. این مشکل شامل نوارهای رنگی افقی روی صفحه در هنگام روشن شدن بود. اگرچه این مشکل هنوز حل نشده است، اما گفته می شود که اپل این مشکل را حل کرده است مشکل نمایش آیفون 14 پرو او از این موضوع آگاه است و به روز رسانی برای رفع مشکل ارائه خواهد شد.

مشکل نمایش آیفون 14 پرو

تعداد فزاینده ای از کاربران آیفون 14 پرو هنگام روشن یا باز کردن قفل دستگاه خود، مشکل نمایشگر عجیبی را گزارش می کنند. خطوط افقی سبز و زرد روی صفحه ظاهر می شوند و بعداً در طول فرآیند روشن شدن ناپدید می شوند، بنابراین به طور کامل از تجربه کاربر کم نمی کنند.

یک مشکل عجیب در آیفون 14

یک مشکل عجیب در آیفون 14

اپل اکنون این مشکل را پذیرفته و قول داده است که به زودی یک به روز رسانی نرم افزاری برای رفع آن منتشر کند. می‌توانیم به عنوان بخشی از یک پچ کوچک یا همراه با iOS 16.3 که در حال حاضر توسط اپل و اعضای برنامه بتا عمومی در حال آزمایش است، انتظار رفع مشکل را داشته باشیم.

لازم به ذکر است که پاسخ اپل غیر رسمی است و در یادداشت های داخلی توسط افراد آشنا مشاهده شده است. این مشکل اولین بار در ماه گذشته گزارش شد، بنابراین اپل نسبتاً سریع پاسخ می دهد. فقط امیدواریم نسخه بعدی نرم افزار این مشکل را برطرف کند.

آیا آیفون 14 پرو یا پرو مکس دارید؟ که مشکل عجیب صفحه نمایش آیفون 14 پرو آیا روی دستگاه خود آزمایش کرده اید؟

یک مشکل عجیب در آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس: نوارهای رنگی افقی روی صفحه هنگام روشن شدن

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا