اخبار فناوری

اپل از سه شنبه هفته جاری تبلیغات خود را در اپ استور آغاز می کند

اپل در ایمیلی به توسعه‌دهندگان این هفته اعلام کرد که تبلیغات برنامه‌ها معمولاً از روز سه‌شنبه (25 اکتبر) در صفحه اصلی اپ استور و در بخش «شما هم می‌پسندید» در پایین فهرست‌های برنامه‌های جداگانه ظاهر می‌شوند. در همه کشورها به جز چین، تبلیغات اپ استور دارای پس‌زمینه آبی و نماد «تبلیغ» است.

نمایش تبلیغات در اپ استور اپل

یک صفحه در وب سایت اپل در مورد قرار دادن تبلیغات اپ استور می گوید:با یک تبلیغ سرصفحه Today، برنامه شما می تواند به طور برجسته در صفحه اول اپ استور ظاهر شود و در اولین بازدید از اپ استور برای کاربران قابل مشاهده باشد.“.

این اولین باری است که توسعه‌دهندگان می‌توانند تبلیغات را در تب Today اجرا کنند، که قبلاً فقط محتوایی را که توسط اعضای تحریریه فروشگاه App بدون هیچ گونه تبلیغاتی تنظیم شده بود، نشان می‌داد. با بخش «شما ممکن است دوست داشته باشید»، توسعه دهندگان اکنون می توانند برنامه های خود را در صفحات دیگر برنامه ها نیز تبلیغ کنند.

فلوریان مولر، یک کارشناس حقوقی، در توییتی گفت که تبلیغات در بخش You Might Also Like “راه دیگری برای افزایش نرخ موثر مالیات بر برنامه‌ها است که توسعه‌دهندگان را مجبور می‌کند تا تبلیغات را در صفحات برنامه‌های خود بخرند تا دیگرانی که مشتریان را دور می‌کنند.”

نمایش تبلیغات در اپ استور اپل

نمایش تبلیغات در اپ استور اپل

تبلیغات فروشگاه App قبلاً به نتایج جستجوی مبتنی بر کلمه کلیدی و بخش “پیشنهاد شده” سربرگ جستجو محدود می شد. نمایش تبلیغات در سربرگ Today و در بخش You Might Also Like، اپ استور اکنون در مجموع چهار گزینه تبلیغاتی را ارائه می دهد. اپل برای اولین بار در ماه جولای اعلام کرد که قصد دارد تبلیغات اپ استور خود را گسترش دهد.

در ماه آگوست، مارک گورمن از بلومبرگ گفت که اپل می‌خواهد درآمد فعلی تبلیغات خود را تقریباً سه برابر کند و در آینده به حداقل 10 میلیارد دلار در سال برساند. علاوه بر اپ استور، گورمن گفت که اپل قصد دارد سال آینده تبلیغات نتایج جستجو را در Apple Maps راه اندازی کند، در حالی که تبلیغات بنری سنتی در حال حاضر در برنامه های اخبار و سهام اپل ظاهر می شود.

نظر شما در مورد نمایش تبلیغات در اپ استور اپل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا