اخبار فناوری

اوپو و وان پلاس رسما خروج از بازار اروپا را تکذیب کردند

دیروز شایعه ای مبنی بر جدایی دو شرکت Oppo و OnePlus منتشر شد بازارهای اصلی اروپا از جمله بریتانیا، آلمان، هلند و فرانسه. حالا پس از یک روز از انتشار این خبر، این دو شرکت با انتشار بیانیه ای رسما آن را تکذیب کرده و اعلام کرده اند که برنامه های بزرگی برای این بازار در سال 2023 دارند.

از خروج اوپو و وان پلاس از بازار اروپا خودداری کنید

پس از گذشت چندین ساعت از انتشار این خبر، نمایندگان OnePlus و سپس Oppo به سرعت این شایعه و این دو را تکذیب کردند. بیانیه های رسمی در مورد تعهد شرکت های خود به بازارهای اروپایی.

جیمز پترسون، مدیر جهانی روابط عمومی OnePlus به رسانه ها گفت:

وان پلاس اروپا و بریتانیا را ترک نخواهد کرد و به فعالیت خود در بازارهای محلی ادامه خواهد داد. وان پلاس به سرمایه گذاری در اروپا ادامه می دهد و محصولات و راه حل های نوآورانه تری را به کاربران خود ارائه می دهد.»

سخنگوی بخش اروپایی Oppo همچنین گفت که این شرکت برنامه های بزرگی برای سال 2023 دارد و در تمام بازارهای اروپایی موجود درگیر است.

ما سال 2023 را با عرضه موفقیت آمیز چندین محصول در اروپا به خوبی آغاز کرده ایم و طیف وسیعی از محصولات جدید را برای بقیه سال برنامه ریزی کرده ایم. مانند همیشه، Oppo به ارائه محصولات نوآورانه تر و خدمات درجه یک به کاربرانی که به دنبال پیشرفت هستند، ادامه خواهد داد.»

از خروج اوپو و وان پلاس از بازار اروپا خودداری کنید

از خروج اوپو و وان پلاس از بازار اروپا خودداری کنید

آنچه این دو شرکت گفتند تا حدودی گیج کننده است، زیرا اوپو به جای اعلام تعهدات بلندمدت خود به اروپا، تنها در مورد برنامه های خود برای امسال صحبت می کند.

OnePlus اخیراً پرچمدار تلفن همراه است وان پلاس 11 او خود را به عنوان یک دستگاه سازگار با سطح او معرفی کرد. Oppo Find X6 Pro همچنین هفته گذشته با “سه دوربین اصلی” معرفی شد، اما در خارج از چین فروخته نمی شود. پیدا کردن N2 Flip آن را به عنوان تنها گوشی هوشمند پرچمدار اوپو در اروپا باقی می گذارد.

نظر شما درباره تکذیب خروج اوپو و وان پلاس از بازار اروپا چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا