اخبار فناوری

اوپو قول 4 سال به روز رسانی اصلی اندروید و 5 سال به روز رسانی امنیتی را برای پرچمداران 2023 خود داده است.

ماه گذشته، نام تجاری OnePlus در مورد گسترش پشتیبانی نرم افزاری این شرکت اطلاعیه‌ای را برای دستگاه‌های منتخب آینده خود از سال 2023 منتشر کرده است که طی آن قصد دارد به‌روزرسانی‌های سیستم عامل اصلی 4 ساله و به‌روزرسانی‌های امنیتی 5 ساله را برای گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود ارائه کند. اکنون پس از گذشت چندین هفته، اوپو به عنوان برند مادر وان پلاس، با ارائه به‌روزرسانی‌های 4 و 5 ساله، روال مشابهی را اعلام کرده است.

4 سال به روز رسانی اولیه اندروید و 5 سال به روز رسانی امنیتی OPPO

همچنین انتظار می‌رفت که Oppo به زودی همان اعلامیه وان پلاس را برای گوشی‌های خود اعلام کند، زیرا گوشی‌های OnePlus اکنون اساساً ColorOS را اجرا می‌کنند.

در یک بیانیه مطبوعاتی، اوپو اعلام کرده است که از سال 2023 تا 4 به روزرسانی اندروید را برای گوشی های هوشمند پرچمدار منتخب خود ارائه می کند. این دستگاه ها نیز تا 5 سال به روز رسانی های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

تا پیش از این، گوشی‌های پریمیوم Oppo به 3 به‌روزرسانی اندروید و 4 سال به‌روزرسانی امنیتی محدود می‌شدند. سیاست نرم افزاری به روز شده جدید در مورد OnePlus نیز اعمال می شود که اولین بار توسط این شرکت به دلیل محبوبیت آن در بازارهای جهانی اعلام شد.

4 سال به روز رسانی اولیه اندروید و 5 سال به روز رسانی امنیتی OPPO

4 سال به روز رسانی اولیه اندروید و 5 سال به روز رسانی امنیتی OPPO

بنابراین، Oppo و OnePlus اکنون از نظر پشتیبانی نرم افزاری از تلفن های هوشمند خود با سامسونگ برابری می کنند. در حال حاضر، این سه برند نسبت به گوگل و سایر سازندگان اندروید پشتیبانی طولانی تری ارائه می دهند.

علاوه بر این، اوپو همچنین فاش می‌کند که به‌روزرسانی ColorOS 13 را در 4 ماه گذشته برای 33 دستگاه در سراسر جهان عرضه کرده است که در حال حاضر سریع‌ترین عرضه در تاریخ ColorOS است. در مقایسه با ColorOS 12، این شرکت موفق شد ColorOS 13 را با افزایش 50 درصدی در بازه زمانی مشابه به دستگاه‌ها بیاورد.

به همین ترتیب، از آنجایی که گوشی‌های OnePlus اکنون ColorOS را اجرا می‌کنند، این برند همچنین شاهد سریع‌ترین انتشار آخرین به‌روزرسانی اندروید برای دستگاه‌های خود در تاریخ شرکت بود.

نظر شما درباره سیاست ارائه به‌روزرسانی‌های بلندمدت برای گوشی‌های هوشمند توسط بیشتر تولیدکنندگان اندروید چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا